reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
12:00 11.05.2023
Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost wydatków na reklamę telewizyjną? Które kanały ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama leków, wyrobów medycznych i suplementów diety. Na co uważać, by była zgodna z prawem?
11:11 24.01.2023
... zadaniem jest wyłącznie uzupełnienie diety w ważne witaminy i składniki mineralne lub inne substancje odżywcze, a nie leczenie organizmu człowieka. Reklama produktu leczniczego – najważniejsze cechy Reklama produktu leczniczego to działalność, która polega na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego. Jej celem jest zwiększenie ...
Tematy: reklama leków, lek, wyrób medyczny, suplement diety -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... ,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie dynamiki do 3,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -25,8%. Trzeci ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
09:50 15.11.2022
... istotne dla siebie i przydatne, a ponadto wyżej oceniają ich jakość, dzięki czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech, w Egipcie i Kolumbii, a ponadto Amazon uplasował się w pierwszej piątce ...
Tematy: reklama, marketing, jak podnieść sprzedaż, influencer marketing -
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
10:41 21.10.2022
Moje Centrum Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ...
Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube -
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
00:03 30.09.2022
Wprowadzona ulga dla wspierających sport, kulturę i edukację jest atrakcyjnym instrumentem umożliwiającym podatnikom podejmowanie działań marketingowych, promocyjnych, biznesowych oraz wsparcie działalności istotnej dla społeczeństwa, przy jednoczesnym korzystaniu z preferencji podatkowej. Odpowiednie ukształtowanie procesów w firmie oraz ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
... użytkownika nie ma znaczenia, czy słowo „Reklama” poprzedzone będzie hashtagiem czy np. nawiasem kwadratowym. Rekomendowane określenia to między innymi: #reklama lub [REKLAMA], #materiałreklamowy lub [MATERIAŁ REKLAMOWY], #współpracareklamowa lub [WSPÓŁPRACA REKLAMOWA], Płatna współpraca z marką XYZ, Reklama marki XYZ. Autopromocja i paczka PR ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 178,8 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 7,8 mln zł, zaś przychody reklamowe w prasie wzrosły ... 41% rosły wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
00:01 21.07.2022
Wspieranie kultury w Polsce przez przedsiębiorców uległo znacznemu ograniczeniu w czasie pandemii COVID-19, nie dziwi zatem że nawet przepisy prawa podatkowego zawierają system "zachęt" podatkowych dla finansujących działalność kulturalną. Zawarcie jednak samej umowy sponsorskiej nie gwarantuje nam korzyści w postaci zaoszczędzonego wydatku! Jak ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring -
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
11:55 24.06.2022
Od kiedy portale społecznościowe zyskały status naczelnej siły marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. Brak szczególnych rozwiązań w polskim prawie nie oznacza jednak, że zagadnienia te wymykają się spod zakresu obowiązujących od wielu lat w naszym porządku prawnym ustaw, ...
Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- ataki hakerów
- cyberataki
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy