reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie budżetów ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklamy piwa I kw. 2015
15:30 11.05.2015
Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny sezon piwny. ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
11:34 08.05.2015
... na niezależność!”. Natomiast w najdroższą reklamę (8,9 mln zł za emisję) zainwestowała Grupa Orange. Reklama rozpoczynająca się od słów „Przepraszam, a nie wiedzą Panowie gdzie tu jest...” dotyczy ... 240,7 mln złotych. Reklamy na falach eteru kosztowały ok. 38,6 mln, zaś reklama drukowana 21,4 mln zł. Głos czy obraz? Polsat po raz kolejny okazał się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... platformy e-commerce informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest ... które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online -
Mniej reklam w przestrzeni publicznej? Sejm przyjął uwagi Senatu
16:22 24.04.2015
... . Kary będą nakładane na podmiot, który umieścił reklamę, ale w przypadku niemożności jego ustalenia karani będą właściciele nieruchomości, na której stoi reklama. Sejm przyjął też senacką poprawkę dotyczącą ustawiania przy drogach reklam nieprzytwierdzonych do gruntu (np. balonów reklamowych) – zasady będą w takim przypadku ...
Tematy: reklama, tablice reklamowe, krajobraz, ochrona krajobrazu -
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Koniec wszechobecnych tablic i płacht reklamowych?
22:13 17.04.2015
Możliwe, że już wkrótce z każdego zakątka przestrzeni publicznej nie będziemy atakowani licznymi reklamami. Gminy będą mogły ustalać opłatę lokalną od reklam umieszczanych na jej terenie. Senat wprowadził 31 poprawek do prezydenckiego projektu ustawy o ochronie krajobrazu. Ustawa daje samorządom narzędzia do przeciwdziałania degradacji krajobrazu. ...
Tematy: reklama, tablice reklamowe, krajobraz, ochrona krajobrazu -
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
12:50 01.04.2015
... , Trójce i TOK FM. W porównaniu z 2013 rokiem wydano więcej o ok. 24% (4 miliony) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Również 22 milionów kosztowała reklama w magazynach (12% wydatków całej kategorii), a ponad 8 milionów w prasie codziennej. Magazyny zanotowały nieznaczny wzrost – o 15% - w porównaniu z rokiem 2013. Udział gazet w budżecie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Jak rozliczyć koszty reklamy w firmie?
13:38 27.03.2015
Dbając o rozwój swojej działalności przedsiębiorcy często sięgają po instrument jakim jest reklama. Co istotne, wydatki marketingowe da się zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Dzieje się tak o ile nie stanowią one tzw. reprezentacji. ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy