eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ...

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Kobiety a marketing

    Kobiety a marketing

    13:56 24.05.2010

    ... , intuicyjnych decyzji, odejścia od zhierarchizowanych struktur, pracy, która była częścią życia, a nie czymś od niego oddzielonym. Kobiety – „natural born marketers” Marketing należy do tych dziedzin biznesu, w których zachodzą w ostatnich kilku latach bardzo dynamiczne zmiany. Następuje odchodzenie od tradycyjnych metod badań marketingowych ...

    Tematy: marketing, działania marketingowe, marketing relacji, marketing kobiecy
  • Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?

    11:44 17.05.2010

    ... , ale to nie zawsze się udaje, stąd tak duża ilość plastikowej reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych ...

    Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    ... . Dużo ważniejsze są pytania, jakie te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?

    12:30 04.03.2010

    ... marketingu kobiecego, mogły się opierać wyłącznie na publikacjach i badaniach zagranicznych. Marketing skierowany do kobiet to budzący się dopiero w Polsce trend, jaki ... ponieważ światowe badania w tym zakresie m.in. przedstawione w książce Marthy Barletty „Marketing skierowany do kobiet”, wskazują wręcz odwrotnie. Takie deklaracje mogą wypływać z ...

    Tematy: marketing, marketing kobiecy, gender marketing, badania kobiet
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    ... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ...

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy
  • Marketing zintegrowany w Polsce

    Marketing zintegrowany w Polsce

    01:02 22.10.2009

    Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów Marketingu Zintegrowanego. Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład ...

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego, marketing zintegrowany
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    ... dla wielu odbiorców najszybsza metoda wytłumaczenia, czym ten napój jest). Co do metafor, wspominany już Gerald Zaltman w swojej najnowszej pracy „Marketing Metaphoria” dokonał rzeczy z pozoru niemożliwej - przeprowadził klasyfikację wszystkich metafor w 7 obszarach. Dzięki temu można dziś prowadzić precyzyjniejsze badania jakościowe i w ich ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    ... Knight”, wchodząc na ekrany kin, pobił wszelkie możliwe rekordy i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: