-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna wartość ... 3 364 836 417. Top Marka to najszersze badanie brandów w Polsce. W tej edycji przeanalizowaliśmy prawie 20 mln ...
-
Social impact biznesu ważniejszy niż kiedykolwiek dotąd
... na krótkoterminowym zysku, a ludzie na konsumpcji. Nikt nie chciał słyszeć o zmianach. Dziś ... które pomagają w rozwiązywaniu problemów społecznych i środowiskowy. Coraz większą wartość ma dla nas również poczucie sensu ... 10 respondentów pozytywnie ocenia starania pracodawców w Polsce podczas pandemii. (Forum Odpowiedzialnego Biznesu) 87% amerykańskich ...
Tematy: wellbeing -
Pyszna kawa na wynos dla klientów Twojego sklepu
... mleko, bitą śmietanę lub słodkie syropy smakowe. W ciągu ostatnich lat w Polsce bardzo zmieniła się kultura picia kawy. Królująca jeszcze na przełomie ... . Dodatkowo zwiększy zainteresowanie i wpłynie pozytywnie na wizerunek miejsca. Podniesie również wartość postrzeganą sprzedawanej konsumentom kawy. Po drugie – bezproblemowa obsługa Nie chodzi tu ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
... negatywnych i neutralnych. Pierwsza dziesiątka Top Marek w Polsce Pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu Top ... konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna wartość ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... miesiącu (źródło: raport CBRE „Trendy w omnichannel w Polsce”). Zmianę sposobu zakupów było już widać w czasie ... konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna wartość ...
-
10,8 tys. upadłości konsumenckich w I połowie 2024 roku
... wskaźnik ufności konsumenckiej, opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, w czerwcu br. był o 1,8 pp. wyższy niż w ... ocenia, że tak dobrego półrocza w badaniach nastrojów konsumenckich w Polsce nie było od lat. ... tys. zł) i lipnowski (119,5 tys. zł. Dla porównania średnia wartość przeciętnego długu bankruta w Warszawie to 62,2 tys. zł, w ...