-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... wydatków na reklamę produktów z kategorii zegarki i biżuteria w Polsce odzwierciedla nie tylko coraz większy popyt na produkty z kategorii premium, ale także trendy obserwowane w innych krajach europejskich. Zachodnie marki oferujące produkty luksusowe rok do roku coraz więcej przeznaczają na ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... wydatków na reklamę, ze względu na dalszy rozwój sektora kosmetycznego. Największymi budżetami reklamowymi będą mogły poszczycić się głównie zagraniczne koncerny o ugruntowanej pozycji na polskim rynku. W najbliższych latach zmieni się jednak rozkład inwestycji na ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... wydatków na marketing i reklamę. „Porównanie sumy wydatków reklamowych branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków ...
-
Reklama w Internecie 2012
... rekord wydatków na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli szacunki IAB Polska i firmy PwC pokazują, że pierwsze trzy miesiące 2012 roku przyniosły branży wzrost na ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... wydatków na lokalizacje prestiżowe i leżące w centralnych punktach miast - zwiększył się udział największych nośników kosztem najmniejszych powierzchni reklamowych. Strukturę rynku ze względu na ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty w drugim kwartale, w którym odnotowany wzrost wyniósł 15,2%. Natomiast III kwartał 2012 r. jest pierwszym kwartałem spadku wydatków na ... poniżej. Spadek wartości inwestycji na rynku warszawskim jest przede wszystkim efektem spadku średniego budżetu przeznaczanego na reklamę o 3,7% (z 226 ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... na rynku warszawskim to przede wszystkim efekt spadku średniego budżetu przeznaczanego na reklamę o 11% (z 249 384 zł w 2011 roku do 221 958 zł w 2012 ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... wydatków (cennikowo) w tym roku na czoło wysunęła się koreańska marka Samsung z ponad 8 mln zł, Beko ponad 6,6 mln zł, Bosch 5,7 mln zł i Amica prawie 5,6 mln zł. Ograniczenie aktywności nastąpiło ze strony takich marek jak LG, Electrolux i Indesit. Struktura wydatków reklamowych branży AGD W latach 2009-2010 struktura wydatków ...