-
Specjalista ds. marketingu
... zajmuje specjalista ds. marketingu (Zakres obowiązków): opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych mierzenie efektywności działań marketingowych współpraca z działem sprzedaży prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Specjalista ds. rekrutacji, rekruter
... zarządzania zasobami ludzkiego. Pracuje pod nadzorem kierownika ds. rekrutacji. Czym się zajmuje specjalista ds. rekrutacji, rekruter (Zakres obowiązków): planowanie strategii ... mogą być ukończone studia z zakresu zarządzania, socjologii, psychologii, pedagogiki czy marketingu, ale równie dobrze mogą się w tym zawodzie odnaleźć osoby po studiach o ...
Tematy: specjalista ds. rekrutacji, rekruter -
Praca w marketingu: wymagania rosną
... najczęściej poszukiwanych stanowisk w analizowanym okresie należały: specjalista ds. marketingu, project manager, merchandiser i brand manager. Praca czekała też na przeszło sześćdziesięciu dyrektorów marketingu. Zgodnie z najnowszymi trendami widać zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów ds. e-marketingu, zaczynają się również pojawiać oferty ...
-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... działu marketingu wyniosło 7 720 PLN, a szefa działu PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym dziale nie są identyczne w różnych branżach. Zatem, czy specjalista ds. marketingu powinien ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... trzeba zatrudnić przy tworzeniu kompleksowego działu marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Jakie zarobki w marketingu i PR?
... samo zarobił specjalista ds. marketingu. Jak się okazuje, najwięcej jednak zarobili specjaliści o bardzo konkretnym, kierunkowym zorientowaniu – specjaliści ds. marki i produktu. Stawka na tym stanowisku to średnio 6 304 zł miesięcznie brutto. Nie inaczej jest również na stanowiskach kierowniczych tych specjalizacji. Kierownik ds. marketingu może ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... popytu na role w działach marketingu i PR? Czy pracownicy działów marketingu i PR są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników marketingu i PR otrzymał w ... Najczęściej wzrost wynagrodzenia związany jest po prostu z awansem w strukturze organizacji. Przykładowo – specjalista ds. e-commerce pracujący w Łodzi może liczyć na 9-13 tys. zł ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... boryka się z brakami kadrowymi, a największym wyzwaniem jest zarówno pozyskanie, jak i utrzymanie w swoich strukturach najlepszych pracowników. Jak pokazuje Raport płacowy Antal, specjalista ds. marketingu internetowego może liczyć dziś na wynagrodzenie pomiędzy 5000 a 8000 zł brutto, a zarobki menedżera plasują się na poziomie 12.000 – 18 ...
-
Jakie oferty pracy wybieraliśmy w 2018 roku?
... ds. obsługi klienta. W grupie stanowisk, które wzbudzały ogromne zainteresowanie i o które rywalizowało kilkuset kandydatów znalazły się również inżynier projektów – konstruktor, specjalista ds. obsługi floty, manager ds. rozwoju biznesu oraz młodszy specjalista ds ...
Tematy: rynek pracy, oferty pracy -
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... oferty oraz porozmawiania z potencjalnymi nabywcami, zapoznania się z ich oczekiwaniami są także targi mieszkaniowe, w których rokrocznie uczestniczymy. Agnieszka Borowczyk, specjalista ds. Marketingu Online w Allcon Osiedla Nie ma jednej uniwersalnej i szybkiej drogi dotarcia do klienta. Nasza oferta mieszkaniowa jest bardzo zróżnicowana, tak jak ...
-
Zmiany w zarządzie Super Media
... Czarnecki. Jarosław Grabowski jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z firmą Super Media związany jest od 4 lat, początkowo jako specjalista ds. marketingu, menedżer tego działu, a od marca 2000 r. Dyr. ds. Marketingu.
Tematy: super media -
Przegląd wydarzeń PR
... do kreacji newsów. Liczymy, że nasze przedsięwzięcie zostanie dostrzeżone przez ludzi z branży i spowoduje wzrost świadomości naszej marki – powiedział Filip Tomaszewski, specjalista ds. marketingu w serwisie eprasa.com.
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... właśnie firmy powinny pamiętać o częstym wprowadzaniu zmian na stronę, aktualizowaniu informacji o firmie oraz oferty na bieżąco - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i PR w
-
O ile niższe są zarobki kobiet?
... ); kierownik działu marketingu (23 proc. mniej); główny księgowy (22 proc. mniej); młodszy księgowy (22 proc. mniej); specjalista w dziale ds. obsługi klienta (20 proc. mniej). Nieco lepiej jest na stanowiskach, takich jak: analityk sprzedaży, specjalista ds. wspierania sprzedaży, specjalista public relations, specjalista ds. marketingu i kierownik ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... także zwrócić uwagę na szybkość komunikacji firmy z klientem. Sprawny kontakt zwiększa efektywność działań prowadzonych przez firmę - radzi Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w NetArt Inwestycja w Sieci Znaczenie promocji firmy w Sieci rośnie z każdym dniem, dlatego ważne jest, aby wszelkie działania prowadzone były ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... , Dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner Przy standardowych inwestycjach mieszkaniowych ok. 50 procent, w przypadku Nadolnika ok. 80 procent za gotówkę, w tym znaczna część to klient inwestycyjny. Marek Smogór, Reprezentujący Quadro Development Mniej więcej 1/3 na kredyt i 2/3 za gotówkę. Hanna Brygier, Specjalista ds. marketingu i reklamy ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... mieszkania. Inwestycje Bosa 7, Sielska 14 i Piątkowska 103 wyróżniają się kameralnym charakterem, w zabudowie do pięciu kondygnacji. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Realizujemy inwestycję kompleksowo, co oznacza, że przygotowujemy drogi wewnętrzne, chodniki z nawierzchnią wyłożoną kostką brukową ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... . Najlepiej sprzedają się lokale 35-40 m kw., ale nieco większe, np. dla rodziny, też są szybko rezerwowane w naszych inwestycjach. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Nie decyduje jeden konkretny czynnik. Kluczowe jest stworzenie inwestycji, której lokalizacja, cena mieszkań lub domów oraz ...
-
Ceny mieszkań: ile trzeba dopłacić za widok z okna?
... w inwestycji Nexo Apartamenty na Klifie w Pucku i w Tarasach Bałtyku, gdańskim apartamentowcu o wyjątkowej lokalizacji z tzw. one milion dollar view. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer W inwestycji Nowa Inspiracja ceny mieszkań nie są uzależnione od usytuowania na piętrze. Natomiast w inwestycji przy ulicy Tęczowej ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o kluczowym znaczeniu ... serwisu firmy każdemu Internaucie - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Jak zarejestrować domenę. Krok po kroku. Zakup domeny u ...
-
Jakie są ceny mieszkań na rynku pierwotnym?
... cen mieszkań, realizowanych w ramach kolejnych etapów naszych inwestycji, wynikają z wycen gruntów oraz konieczności przygotowania zróżnicowanej infrastruktury zewnętrznej. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Od początku bieżącego roku średnia cena mieszkań w naszych inwestycjach w Krakowie wzrosła o około 150 zł za mkw ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... reprezentująca WAN S.A. Najskuteczniejszymi formami marketingu w naszej firmie jest promocja oferty na portalach ogłoszeniowych o tematyce nieruchomości, mailingi i banery. Zainteresowanie zakupem zdecydowanie wzrasta, gdy wprowadzamy promocję, w której oferujemy obniżkę cen mieszkań. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Od ...
-
Deweloperzy typują najpopularniejsze inwestycje mieszkaniowe
... . zł. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Niewątpliwym hitem jest obecnie inwestycja przy ulicy Braniborskiej we Wrocławiu. Przyczyny są dwie, położenie projektu 1,2 km od wrocławskiego Rynku oraz duża liczba małych mieszkań w ofercie, na które jest największy popyt. Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel ...
-
Jak wielu obcokrajowców kupuje nowe mieszkania w Polsce?
... inwestycjami widzimy również wśród Polaków mieszkających na stałe za granicą, którzy inwestują w apartamenty w Polsce na przyszłość. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Wśród naszych klientów zdarzają się cudzoziemcy. Stanowią około 5 proc. wszystkich nabywców. Pochodzą z Belgii, Ukrainy, Białorusi, Wenezueli ...
-
Nowe mieszkania na wynajem: co kupujemy?
... . Powodem jest atrakcyjna oferta cenowa oraz rozkład takich mieszkań. Spotykamy się z przypadkami kupna kilku mieszkań jednocześnie. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Wśród klientów inwestycyjnych powodzeniem cieszy się inwestycja, którą realizujemy przy ulicy Tęczowej 83A we Wrocławiu. Inwestorzy najczęściej ...
-
Czy można liczyć na wakacyjne promocje u deweloperów?
... 7 proc. taniej. Katarzyna Nowicka, prezes zarządu w firmie Akord Intensyfikujemy sprzedaż mieszkań w okresie przedwakacyjnym i już wtedy pojawiają się promocje. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Nie planujemy letnich promocji, ponieważ w naszych inwestycjach oferujemy mieszkania w konkurencyjnych cenach.
-
Tylko brak zdolności kredytowej? Dlaczego rezygnujemy z zakupu mieszkania?
... inwestycji, dobrze ją znają i ich decyzje są wiążące. Najczęstszym powodem rezygnacji z zakupu jest brak uzyskanego kredytu na mieszkanie. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Myślę, że co najmniej jedna trzecia klientów odchodzi od zakupu z powodu zmiany decyzji odnośnie lokalizacji, zbyt wysokiej ceny ...
-
Małe mieszkania jak ciepłe bułki?
... inwestycji. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer W inwestycji, którą prowadzimy we Wrocławiu przy ulicy Tęczowej najszybciej rozeszły nam się kawalerki o powierzchni do 30 mkw. W projekcie Nowe Żerniki natomiast mieszkania dwupokojowe o metrażu do 45 mkw. Monika Foremniak, specjalista ds. sprzedaży mieszkań w firmie ...
-
Gdzie po gotowe mieszkania?
... . ze 111 oferowanych lokali. W ofercie pozostało kilka mieszkań, w tym funkcjonalne lokale dwupokojowe o powierzchni od 48 do 53 mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Do wakacji 2017 roku gotowe mieszkania będą w krakowskiej inwestycji przy ulicy Banacha, ale w tym projekcie najmniejsze lokale zostały ...
-
Gdzie po mieszkania objęte MdM?
... na warszawskiej Woli. W ofercie są zarówno kawalerki, jak i mieszkania 3 pokojowe. Rezerwujemy lokale osobom planującym skorzystać z dopłat. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Mieszkania objęte programem MdM mamy w osiedlu Banacha II w Krakowie i w inwestycji Karoliny w Katowicach. Kamil Niedźwiedzki, analityk serwisu ...
-
Ile kosztuje mieszkanie pod klucz?
... nas pakietów wykończenia pod klucz. W zależności od pakietu wykończenie mieszkania kosztuje od 600 zł/mkw. do 1100 zł brutto/mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nasi klienci, kupujący mieszkania w inwestycjach w Krakowie i Katowicach nie są zainteresowani pakietami wykończeniowymi. Kamil Niedźwiedzki, analityk serwisu ...
-
Jak duże mieszkania oferują deweloperzy?
... , dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates W minionych tygodniach sprzedaliśmy ostatnie mieszkania w inwestycji Apartamenty Krasińskiego w Warszawie. Duże mieszkania, w metrażu około 93 mkw. znajdą się w ofercie planowanej przez nas inwestycji przy ulicy Nakielskiej na warszawskiej Woli. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ ...
-
Gdzie place zabaw? Inwestycje mieszkaniowe dla rodzin z dziećmi
... . Ponadto budujemy w centrum, co zapewnia łatwy dostęp do szkól i przedszkoli, sklepów i usług oraz rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Dla rodzin najważniejsza jest zieleń i okoliczna infrastruktura – żłobki, przedszkola, szkoły, sklepy, ośrodki zdrowia, a także dogodny dojazd do ...
-
Gdzie po nowe mieszkania w atrakcyjnym otoczeniu?
... jest w otulinie Tatrzańskiego Parku Narodowego. Zaledwie 1 km dzieli apartamenty od wejścia do Doliny Kościeliskiej, a 4 km od Doliny Chochołowskiej. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Naszą najciekawszą inwestycją pod względem widokowym jest osiedle Cztery Wieże w Katowicach, gdzie z okien rozciąga się widok na położony ...
-
Ile kosztują lokale usługowe na terenie osiedli?
... przy ulicy Nadolnik na poznańskiej Śródce, przeznaczonych dla studentów i absolwentów, w którym znaleźć ma się docelowo pełne zaplecze handlowo-usługowe. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Powierzchnie komercyjne oferujemy jedynie w dwóch projektach, w Krakowie w inwestycji przy ulicy Mogilskiej w cenie 8500 zł za metr kw ...