-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). SUPERMARKETY W formacie supermarketów dwie czołowe pozycje zajmują polskie sieci Piotr i Paweł i Dino. Piotr i Paweł konsekwentnie realizuje koncepcję zrównoważonego rozwoju, rozwijając się swoim tempem, niezależnie od bardziej lub mniej aktywnych działań konkurencji. Dzięki temu ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... firm handlowych prowadzących 46 sieci detalicznych. Ranking oparto na wynikach badania Detal Spożywczy w Polsce 2010. Zwycięzcą rankingu zostało Tesco, z wynikiem 82,52 punktu ... produktów marek własnych. Najwyżej notowaną firmą o wyłącznie polskim kapitale jest Piotr i Paweł ( 72,28), który ma szansę dalszego awansu w tym rankingu. Szczególnymi ...
-
Upadłości firm w Polsce 2018
... Surowce Sp. z o.o., czy znana firma Próchnik S.A. W gronie znanych firm objętych postępowaniami restrukturyzacyjnymi znalazły się: Grupa Piotr i Paweł Sp. z o.o., Piotr i Paweł S.A. oraz Piotr i Paweł Detal Sp. z o.o., wobec których otwarto postępowanie sanacyjne. Przyspieszonym postępowaniem układowym objęte zostały natomiast linie lotnicze Small ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Piotr i Paweł (70,49), która zastąpiła na tej pozycji Żabkę (70,44). Sieci te wyraźnie różnią się między sobą, jednakże łączy je konsekwentnie realizowana strategia rozwoju. Piotr i Paweł ... firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest sieć Piotr i Paweł, która wyprzedza Polomarket (70,03) i supermarkety Stokrotka (65,73). W ...
-
Polacy polubili marki własne
... procent tańsze od swoich markowych odpowiedników. W ubiegłym tygodniu także markety Piotr i Paweł wprowadziły specjalną linię produktów. Na początek klienci mogą spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie charakteryzuje się ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... 2300 nowych otwarć w bieżącym roku. Do pierwszej dziesiątki awansowała sieć supermarketów Piotr i Paweł (10 miejsce), która zastąpiła na tej pozycji supermarkety Tesco. Jest to ... Intermarché (70, 62 pkt.), jednak na drugie miejsce wysunęła się poznańska sieć Piotr i Paweł (70,32 pkt.), zostawiając w pokonanym polu supermarkety Tesco (70,21 pkt ...
-
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
... specyfice – konsumenci w Polsce wciąż przyzwyczajeni są do robienia częstych i niewielkich zakupów w małych sklepach, położonych blisko domu. Rozwój supermarketów delikatesowych Piotr i Paweł oraz Bomi, dwie sieci supermarketów z rozbudowanym asortymentem premium istnieją już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1995 dołączyła do nich krakowska ...
-
Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze
... radzą sobie placówki średnie i małe, w tym convenience. Podążają za tym trendem także duże sieci handlowe, tj. Carrefour, Tesco, Auchan, a nawet Piotr i Paweł, które rozpoczęły intensywną ekspansję takich formatów. Penta Investments podaje, iż konsumenci coraz uważniej liczą pieniądze i analizują nie tylko każdy większy ...
-
Supermarkety w Polsce zwiększą obroty o 8 proc.
... Intermarche prowadzą w ramach systemu franczyzowego niezależni przedsiębiorcy. Z kolei następni w kolejności pod względem udziałów gracze to także polskie firmy: Polomarket oraz Piotr i Paweł. Supermarkety rosną też najszybciej pod względem liczby nowych sklepów. Z ostatniego raportu firmy Nielsen wynika, że w ub.r. ich liczba wzrosła o 7 proc ...
-
Karta kredytowa Millennium dla kobiet
... , Max Mara, Pennyblack, Pollini obuwie: Venezia, Deichmann biżuteria, kosmetyki i akcesoria: Apart, Francesco Biasia, Sephora wnętrza: Zara Home dom i żywność: Carrefour, Piotr i Paweł czas wolny: TUI, Scan Holiday rozrywka: Empik, Sony dla dzieci: Smyk "Już na etapie koncepcji staraliśmy się bardzo precyzyjnie poznać ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... marek własnych tej sieci oraz z aktywnych działań promocyjnych. Z pierwszej dziesiątki wypadła natomiast najwyżej notowana sieć supermarketów o polskim kapitale Piotr i Paweł. Nowością w sierpniowym wydaniu rankingu jest prezentacja sieci detalicznych z podziałem na poszczególne formaty handlu detalicznego. Pozwala to uzyskać bardziej przejrzyste ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... sieci – średnio w ciągu trzech dni pojawiają się dwie Żabki. W tym zagranicznym towarzystwie na wysokim 11. miejscu znalazła się sieć supermarketów Piotr i Paweł (69,84 pkt.). Firma braci Woś udowadnia, że podział na tzw. handel nowoczesny (czyli zagraniczny) i tradycyjny (czyli polski) można włożyć ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... wycofując produkty mniej rotujące, na ich miejsce wprowadzając nowe. Dodatkowo, na wprowadzenie własnej marki decydują się kolejne sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... Centrum (64,60 pkt.). Czołówkę w tej grupie pościgowej stanowią trzy sieci, które rozwijają się z większą dynamiką niż konkurenci. Są to Piotr i Paweł, Netto i POLOmarket. Koncepcje tych sklepów są wyraźnie odmienne, jednakże każda z nich zyskuje w sposób wyraźny akceptację ze strony polskich klientów. W formacie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... pierwszym miejscu utrzymuje się sieć Intermarche, która coraz śmielej rozwija ekspansję w większych miastach. W ścisłej czołówce znajdują się również supermarkety Tesco, Piotr i Paweł i Polomarket, przy czym spośród tych sieci Polomarket wykazuje największy potencjał rozwojowy. Jeżeli sprawdzą się pogłoski o przejęciu Stokrotki przez tę rodzimą ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... supermarketu niż dyskontu. W pierwszej dziesiątce pojawił się Polomarket (71,04), który jako przedstawiciel polskiego biznesu zastąpił na tej pozycji supermarkety Piotr i Paweł (70,87). Warto podkreślić, że format supermarketów jest na wyraźnej fali wznoszącej, gdyż wszystkie tego rodzaju sieci znajdujące się w pierwszej ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... linii marek własnych. Intermarché ma ofertę na tyle atrakcyjną (łącznie z produktami wytwarzanymi w sklepach), że coraz śmielej atakuje rynek większych miast. Piotr i Paweł umiejętnie uniknął przydania sobie łatki drogich „delikatesów”, stąd jest odwiedzany przez większą grupę klientów, a nie tylko przez osoby z europejskimi ciągotkami ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... ogona. Hipermarkety czy supermarkety Carrefour nie mogą zatem prezentować wyraźnych rozwojowych tendencji, skoro strategicznym priorytetem są mniejsze sklepy franczyzowe. Piotr i Paweł kieruje się koncepcją stabilnego rozwoju, a nowe placówki lokalizowane są zwykle bezpiecznie w centrach handlowych w dużych miastach. Poznańska firma jest jednym ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... spółki Rabat Pomorze, która z kolei wchodzi w skład Grupy Bomi. Rabat Detal to sieć franczyzowa Eko Holdingu. Za Żabką stoi ... Piotr i Paweł. Bomi dopiero na ten rok zapowiada otwarcie pierwszych franczyzowych sklepów w formule delikatesowej. Dotychczas franczyzy udzielało jedynie na formaty sklepów osiedlowych. Konkurencyjny Piotr i Paweł ...