-
Polski branding narodowy w powijakach
... marki. Przeważają marki spożywcze: E. Wedel (nieustająco w czołówce najlepszych marek w Polsce), Żywiec, także Winiary, Pudliszki, Cisowianka, Łowicz. Plus oczywiście powszechne znane za granicą marki polskich wódek. Warto dodać, że wśród najlepiej sprzedających się na świecie marek wódki aż sześć pochodzi z Polski – Absolwent, Bols, Sobieski ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2017
... – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, skupiającej m.in. marki Top Marker, Minuta8 i Delica. Jak twierdzą władze Polskiej Grupy Supermarketów, w zależności ... pozytywnie ocenia polskie produkty, a najbardziej rozpoznawalne polskie marki na Litwie to Kubuś, Tymbark, Sobieski i Orlen. Polskie produkty spożywcze już od kilku ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... niektóre produkty z portfolio są promowane w kanale Ho- ReCa. W przypadku Grupy Sobieski są to: Wódka Sobieski, DANZKA Vodka, a także likiery Marie Brizard. Również za ... działania marketingowe, a jedna na sześć - na lojalność wobec ich marki. Zdaniem analityków PMR, najbardziej zagrożonym segmentem są typowe restauracje, a na przewidywanym ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... jak nam się wdaje. Najwyżej notowany Sobieski znajduje się w czwartej dziesiątce najpopularniejszych alkoholi na świecie. Nasze narodowe linie lotnicze nie mieszczą się w pierwszej setce przewoźników. Po trzecie, prowadzone działania są powierzchowne i nieprofesjonalnie. Nie ma strategii budowania marki kraju, nie ma kompleksowego podejścia ...
-
CEDC i Belvedere chcą podbić chiński rynek
... grupa Belvedere. Krzysztof Tryliński, jej współwłaściciel i dyrektor generalny zapowiedział, że w ciągu trzech sprzedaż wódki Sobieski w Indiach ma wynieść kilkadziesiąt milionów butelek. Tyle samo swojej flagowej marki Belvedere chciałoby sprzedawać także w Chinach. Firma zrealizuje swoje plany, jeżeli 10 listopada sąd francuski zaakceptuje jej ...
-
Producenci alkoholi konkurują smakami
... 0,2 l. W ciągu zaledwie pięciu miesięcy (debiut Krupnik Premium Vodka miał miejsce w marcu 2010 r.) sprzedaż ilościowa marki Krupnik wzrosła aż o 508 procent. Sprzedaż osiągnęła 3,3 ... szerokie grono lojalnych konsumentów - potwierdził Tomasz Kowalski, dyrektor operacyjny Grupy Sobieski. Producent stale zwiększa dystrybucję nowej wódki. Obecnie, już ...