-
UKE: ceny dostępu do Internetu IV-VI 2008
... . Rozpatrując jednak pojedyncze oferty największe upusty w porównaniu z ofertą TP mają operatorzy telewizji kablowej. Najpopularniejszymi dostawcami Internetu poprzez technologie TVK są Aster, UPC i Vectra. I tak decydując się na Internet w Vectra S.A. o przepływności 512 kbit/s lub 1 Mbit/s zapłacimy odpowiednio o 22,17% i 29% mniej niż ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu 2007
... i 6 Mbit/s. Różnice pomiędzy ofertami konkurencyjnymi w stosunku do oferty operatora zasiedziałego wahają się od jednego procenta do nawet 38% w ofercie promocyjnej Aster Sp. z o.o. Z zestawienia wynika, że najbardziej konkurencyjne usługi dostępu szerokopasmowego oferuje GTS Energis. Z kolei najmniej konkurencyjną ofertę w stosunku do oferty TP ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu 2008
... S.A., Netii S.A., GTS Energis Sp. z o.o., Dialog Telecom S.A., UPC Polska Sp. z o.o., Vectry S.A., Aster Sp. z o.o. oraz spółki Multimedia Polska S.A. Spółki te są obecne ... , 2 Mbit/s i 6 Mbit/s. Wyjątkiem jest tu Netia S.A. oraz operatorzy telewizji kablowych Aster Sp. z o.o. i UPC Sp. z o.o. oferujący inne pośrednie przepływności, od 756 kbit/s do ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... usług internetowych) wreszcie wprowadzili usługi triple play. Do sierpnia 2006 roku czterech największych krajowych operatorów - UPC, Vectra, Multimedia Polska i grupa Aster - uruchomiło 175 tysięcy linii telefonicznych. Podobnie jak w całej Europie, także w Polsce waga usług głosowych stopniowo maleje, stając się tylko jednym ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... SMS Również w przypadku wiadomości SMS oferta sieci Play jest jedną z korzystniejszych na rynku. W przypadku indywidualnych klientów abonamentowych jedynie sieci Plus i Aster oferują niższe podstawowe ceny wiadomości, jednakże UKE podkreśla, że kwotę 0,20 PLN/SMS obok Play pobierają również sieci Orange, Era i Cyfrowy ...
-
Ceny roamingu w I półroczu 2010
... , simfonia, Snickers mobile. Dysproporcje między cenami połączeń głosowych wykonywanych w roamingu i w kraju wynosiły od 3 (oferty Simplus, Sami Swoi, simfonia, Snickers mobile, Aster, Netia Mobile, diallo) do 9 razy (Crowley TeleMobile), zaś średnio oferta w roamingu była 5-krotnie droższa od oferty krajowej. W zakresie detalicznych cen ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... dostęp do Internetu. Z usług Netii korzysta 8,7 % firm a z Orange 7,3 %. Ponadto wskazywani byli również Plus, Dialog, Era, Play, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Aster i inni operatorzy. Rozkład odpowiedzi podobnie wygląda przy wskazywaniu głównego operatora. Przeszło 10 % firm ma więcej niż jednego dostawcę Internetu. W ponad ...
-
Ceny roamingu w UE III-IV kw. 2010
... oraz Snickers mobile. Dysproporcje między cenami połączeń głosowych wykonywanych w roamingu i w kraju wynosiły od 3 (oferty Simplus, Sami Swoi, simfonia, Snickers mobile, Aster, Netia Mobile, diallo) do 9 razy (Crowley TeleMobile), zaś średnio oferta w roamingu była 6-krotnie droższa od oferty krajowej. Z raportu wynika również ...
-
MasterCard wprowadza MasterPass
Na odbywającym się w Barcelonie Kongresie Technologii Mobilnych (Mobile World Congress) MasterCard przedstawił przyszłość płatności elektronicznych - MasterPass™ czyli usługę elektroniczną, dzięki której klienci korzystający z dowolnej karty płatniczej lub aktywowanego urządzenia jeszcze łatwiej mogą dokonywać zakupów w Internecie, sklepie lub w ...
-
MasterCard PayPass wchodzi do Polski
MasterCard Worldwide, Bank Zachodni WBK oraz Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService wprowadziły na polski rynek bezstykowe płatności przy użyciu kart Maestro PayPass oraz MasterCard PayPass. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym wdrożono płatności bezstykowe w technologii MasterCard PayPass. Korzystając z ...
-
Wyniki MasterCard w Europie I kw. 2010
Firma MasterCard Europe ogłosiła wyniki operacyjne za pierwszy kwartał 2010 r. w regionie Europy. Wynika z nich, że Europejczycy konsekwentnie używali w nowym roku kart z logo MasterCard, dzięki czemu firma zanotowała wzrost ilości transakcji zakupowych o 14,1% w stosunku do tego samego okresu w 2009 r. Tym samym zachowany został trend rosnący w ...
-
Bankowość elektroniczna. Co myślą o niej Polacy?
Przed nami wyniki najnowszego, europejskiego badania Mastercard. Jego autorzy wzięli pod lupę bankowość elektroniczną w jedenastu krajach, w tym również w Polsce. Okazuje się, że polscy konsumenci mówią zdecydowane "tak" zmianom, którym w efekcie cyfryzacji ulega oferta banków. Co więcej, plasują się oni w europejskiej czołówce, jeżeli chodzi o ...
-
Adobe Creative Suite 3 już dostępny
Firma Adobe poinformowała o dostępności oprogramowania Adobe Creative Suite 3 Production Premium - zestawu narzędzi do edycji wideo, dźwięku i stron internetowych oraz Adobe Creative Suite 3 Master Collection, służącego do tworzenia materiałów i publikacji we wszystkich rodzajach mediów - zarówno tradycyjnych jak i elektronicznych. Adobe ...
-
Wyniki MasterCard w Europie III kw. 2009
Firma MasterCard Europe ogłosiła swoje wyniki operacyjne za trzeci kwartał 2009 dotyczące regionu europejskiego. W porównaniu z trzecim kwartałem 2008 roku zanotowano 5.2% wzrost ilości transakcji zakupowych, co potwierdza rosnący trend korzystania z płatności elektronicznych w regionie. Wyniki w Europie Według danych MasterCard za trzeci kwartał ...
-
Wyniki MasterCard w Europie III kw. 2010
Firma MasterCard Europe ogłosiła wyniki operacyjne w regionie europejskim za trzeci kwartał 2010 roku. To kolejny z rzędu kwartał, w którym osiągnięty został dwucyfrowy wzrost w zakresie transakcji zakupowych, co stanowi przyrost o 14.3% w stosunku do tego samego okresu w roku 2009 i jest kolejnym dowodem na to, że konsumenci w całej Europie ...
-
Płatności mobilne: o tym rozmawia się w social media
Jak wynika z najnowszego dorocznego badania MasterCard Mobile Payments Study, przeprowadzonego we współpracy z firmą PRIME Research w 61 krajach, możliwość płatności elektronicznych jest coraz chętniej wykorzystywana przez konsumentów. Znajduje to odzwierciedlenie w liczbie rozmów w social media, która podwoiła się na przestrzeni ostatniego roku. ...
-
Płatności kartą pomogą zmniejszyć szarą strefę
Jak wynika z badania EY pt. "Ograniczanie szarej strefy poprzez płatności elektroniczne", przeprowadzonego przez MasterCard, zwiększenie popularności transakcji bezgotówkowych może w istotny sposób przyczynić się do zmniejszenia szarej strefy i, co za tym idzie, wzrostu dochodów państwa – a nie są to kwoty małe. Szara strefa a luka podatkowa Szara ...