Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej
2006-11-08 00:49
Obniżki cen usług pocztowych to główne korzyści, jakie widzą Polacy w przełamaniu monopolu Poczty Polskiej. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że aż 64% respondentów chciałoby tańszych usług. Jednocześnie aż 73% Polaków wysłało w ciągu ostatniego roku list lub kartkę za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?