Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej
2006-11-08 00:49
Obniżki cen usług pocztowych to główne korzyści, jakie widzą Polacy w przełamaniu monopolu Poczty Polskiej. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że aż 64% respondentów chciałoby tańszych usług. Jednocześnie aż 73% Polaków wysłało w ciągu ostatniego roku list lub kartkę za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Z jakich usług Poczty Polskiej korzysta Pan/Pani najczęściej? N=1005 wśród mieszkańców Polski w wiek Z jakich usług Poczty Polskiej korzysta Pan/Pani najczęściej? N=1005 wśród mieszkańców Polski w wieku 15+
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?