Meble do salonu: preferencje konsumentów
2013-08-20 00:30
Przeczytaj także: Farby: preferencje konsumentów
Komody
Wybierając komodę internauci najczęściej korzystali z filtra „Producent” i wybierali marki Black Red White, Forte i Meblomax. W kwestii kształtu komody użytkownicy Skapiec.pl stawiali na modele proste, które zyskały aż 73% głosów. Najczęściej zaznaczaną opcją w filtrze „Materiał” było drewno dębowe (54,51%), z kolei w filtrze „Kolor” aż 68,95% potencjalnych kupujących wybierało wariant „biały”.
fot. mat. prasowe
Meble RTV
Na czołowych pozycjach rankingu najbardziej poszukiwanych mebli RTV znalazły się szafki (36,6% zaznaczeń w filtrze), stoliki (32,75%) oraz komody, które uzyskały wynik na poziomie 18,02% wyborów. Internauci, którzy zdecydowali się na skorzystanie z filtra „Materiał”, najczęściej zaznaczali opcję „drewniane” (61,67%). Tytuł najpopularniejszego producenta mebli RTV zdobyło Black Red White (28,38% zaznaczeń w filtrze), na podium znalazły się jeszcze marki Hubertus (20,55%) i Forte (16,18%).
fot. mat. prasowe
Meble RTV
Regały i witryny
Proste regały popularniejsze niż witryny – tak pokazują statystyki Skąpiec.pl. Jeżeli chodzi o listę ulubionych marek to otwiera ją Black Red White, który uzyskał ok. 40% zaznaczeń w filtrze „Producent”. W przypadku materiału, z którego wykonany został regał lub witryna, bezapelacyjnie zwyciężyło drewno (ok. 65% wyborów).
fot. mat. prasowe
Regały i witryny
Szafki i półki
W kategoriach „Półki do salonu” i „Szafki” w serwisie Skąpiec.pl znaleźć można kilkaset produktów, dlatego też każdy internauta powinien znaleźć tam idealny mebel. Analiza preferencji zakupowych użytkowników porównywarki pokazała, że zarówno w przypadku szafek, jak i półek, największą popularnością cieszyły się meble wiszące. W obu kategoriach zwycięzcą rankingu na najpopularniejszego producenta została także ta sama firma, czyli Black Red White.
fot. mat. prasowe
Szafki i półki
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów
-
Tablety: preferencje konsumentów IV kw. 2013
-
Kupno laptopa: preferencje konsumentów
-
Telewizory: preferencje konsumentów
-
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
-
Ceramika łazienkowa: preferencje konsumentów
-
Armatura łazienkowa: preferencje konsumentów
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
-
Polski konsument lubi promocje
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)