eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media XII 2012

Najczęściej cytowane media XII 2012

2013-01-25 13:50

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media XI 2012


Portale internetowe

Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się onet.pl i sportowefakty.pl. Gazeta.pl była źródłem powołań dla innych mediów głównie w związku z publikacją artykułów na temat agenta Tomka.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najczęściej cytowanym w listopadzie portalem internetowym była gazeta.pl, za nią zaś uplasowały się onet.pl i sportowefakty.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.


Media regionalne

W grudniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia. Kolejne miejsca zajęły Polska Gazeta Wrocławska i Radio Kraków.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

W grudniu po raz kolejny najczęściej cytowanym medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście funkcjonowania służby zdrowia.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Na szczycie zestawienia najczęściej cytowanych mediów pojawiła się Rzeczpospolita, a tuż za nią Gazeta Wyborcza - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 238 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 grudnia 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: