eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Badanie ciekawości kobiet 2012

Badanie ciekawości kobiet 2012

2012-10-04 12:34

Przeczytaj także: Przedsiębiorcze kobiety w Polsce


Najważniejsze wnioski wypływające z badania:


  • 84% mężczyzn rozmawia przy piwie o kobietach. Starsi panowie częściej natomiast poruszają tematy związane z pracą – 71% czy sportem 45%
  • Dla mężczyzn niekwestionowanym wzorem kobiecości jest Małgorzata Socha, męskości natomiast - Marek Kondrat
  • Kobieta idealna wg mężczyzn to niska blondynka, która chce mieć dzieci i jest dziewicą
  • Mężczyźni uwielbiają kiedy kobiety prawią im komplementy. 42% badanych przyznaje, że wszystkie
    komplementy wypowiadane z ust kobiet sprawiają im przyjemność
  • Mężczyźni lubią kiedy kobiety: rozpoczynają flirt – 77%, dysponują domowym budżetem – 66%; nie noszą bielizny – 63%
  • Mężczyźni nie lubią kiedy kobiety: płacą za siebie w restauracji – 66%, wygłaszają feministyczne
    poglądy – 83%, nadużywają alkoholu – 93%
  • Najbardziej irytującym kobiecym pytaniem jest dla mężczyzn „Czy nie wyglądam w tym grubo?” – 56% oraz „Czy mnie kochasz?” – 38%
  • 85% badanych uważa, że mężczyzna powinien po pierwszej randce skontaktować się z kobietą od razu
  • 66% panów uważa, że mężczyzna w stałym związku traci swobodę flirtowania z innymi kobietami. Mężczyźni posiadający dzieci odczuwają brak spokoju – 35% i spotkań z kolegami – 30%. Młodsi respondenci deklarują, że w stałym związku mężczyzna tylko zyskuje – 29%
  • 28% mężczyzn nie uznaje związków na odległość, 26% przyznaje, że trudno wówczas o wierność
  • 79% mężczyzn uważa, że pocałunek to już zdrada, 37% nie akceptuje flirtu w Internecie, a 23% wyjścia swojej partnerki z innym mężczyzną na kawę
  • Mężczyznom najtrudniej jest powiedzieć kobiecie, że potrzebują więcej czasu dla siebie – 85% oraz,
    że ich partnerka powinna schudnąć – 80%
  • Mężczyźni decydują się na dziecko, bo chcą sprawdzić się jako ojcowie – 86%; 29% przyznaje jednak, że robi to dla partnerki, a 26% uważa, że wyłącznie kobiety podejmują decyzję w kwestii posiadania dziecka
  • Aż 14% badanych już sprawdziło bądź planuje potwierdzić ojcostwo swoich dzieci
  • 28% badanych uważa, że uczestnictwo mężczyzny w porodzie to wspaniałe przeżycie, 26% twierdzi, że to trudne doświadczenie, ale warto to zrobić.

Informacje o badaniu
Raport opracował instytut TNS Polska na zlecenie marki Redd’s. Badanie składało się z dwóch części. W pierwszym etapie dom badawczy Brand Fibres zebrał informacje na temat obszarów kobiecej ciekawości. Dane uzyskano w badaniu treści internetowych z okresu ostatniego roku. Obszary badawcze uzupełniono za pomocą interaktywnej aplikacji na profilu marki Redd’s na Facebooku. Zebrane pytania stanowiły część ankiety badawczej. Następnie, TNS Polska zbadał mężczyzn, zadając im nurtujące kobiety pytania. Badanie zrealizowano w sierpniu 2012 roku na grupie 1000 mężczyzn w wieku 18-40 lat; wykorzystano w nim metodę ilościową oraz innowacyjne na polskim rynku badawczym podejście „gamefication” (sposób badania polegający na wykorzystywaniu mechaniki gier w świecie rzeczywistym). Do zespołu badawczego dołączyli dr Tomasz Sobierajski, socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zuzanna Ziomecka, publicystka. „Raport Ciekawości Redd’s 2012” to pierwsze w Polsce badanie męskiej natury przez pryzmat kobiecej ciekawości. Marka Redd’s jest zawsze blisko kobiet i kobiecego świata, dlatego w następnych latach Redd’s będzie kontynuował badanie skupiając się na kolejnych aspektach kobiecej ciekawości.

Do pobrania:

poprzednia  

1 2

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: kobiety, badania kobiet, Polki

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: