Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
2012-08-30 13:12
Czy polskie firmy powinny współpracować z chińskimi przedsiębiorstwami? © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Chiny vs Niemcy, czyli zmiana układu sił w handlu
fot. mat. prasowe
Czy polskie firmy powinny współpracować z chińskimi przedsiębiorstwami?
W opinii 53% Polaków rodzime firmy powinny współpracować z chińskimi przedsiębiorstwami
- Przeprowadzone na potrzeby targów China Expo Poland badanie pokazuje, że relacje biznesowe między polskimi a chińskimi firmami mają zwolenników u ponad połowy Polaków. W grupie osób popierających współpracę z chińskimi przedsiębiorstwami 39% jest zdania, że daje ona możliwość przyciągnięcia do Polski dużych inwestycji i stworzenia nowych miejsc pracy. Ponadto, 32% respondentów będących za dwustronną współpracą uważa, że dzięki niej polskie firmy mogą dużo zyskać, a 24% sądzi, że z Chin można sprowadzać produkty, na które będzie stać wielu Polaków. Organizowane przez nas targi China Expo Poland są doskonałą okazją dla polskich eksporterów i importerów do nawiązywania dwustronnych kontaktów biznesowych i znalezienia odpowiedniego partnera w Państwie Środka, bez konieczności dalekich podróży - mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora targów China Expo Poland.
fot. mat. prasowe
Najczęściej kupowane produkty wyrabiane w Chinach
Największą popularnością cieszą się odzież i obuwie – aż 60% badanych Polaków przyznało, że najczęściej kupuje te produkty
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
To my stworzyliśmy generację Z. Jak wychowanie pokolenia Z kształtuje ich postawy zawodowe?
-
Polska Stacja Antarktyczna - kluczowy etap budowy na krańcu świata
-
Zakupy online dobrodziejstwem sieci? Mamy wyniki badania "Internet marzeń"
-
Jak pracownicy w Polsce planują swoją karierę? Tylko 4% ma jasny plan







Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei
