eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Internauci przywykli do spamu

Internauci przywykli do spamu

2005-04-16 00:02

Amerykańscy internauci powoli przyzwyczajają się do spamu - wynika z badań Pew Internet and American Life Project.

Przeczytaj także: Symantec Brightmail Gateway 9.0

W ubiegłym roku 77% ankietowanych twierdziło, że spam przeszkadza im w korzystaniu z sieci; w tym roku wskaźnik ten spadł do 67%.

Jak twierdzą autorzy raportu, negatywne reakcje na spam szczytowy poziom osiągnęły rok temu i od tej pory obserwować można wzrost zaufania do poczty elektronicznej.

Oczywiście spam wciąż jest dużym problemem – podkreśla to 52% ankietowanych. Coraz łagodniejsze reakcje na niechcianą korespondencję każą jednak zachować dystans wobec apokaliptycznych wizji, wedle których spam miał spowodować drastyczny spadek popularności e-maili.

oprac. : 4Press

Więcej na ten temat: spam, niechciane e-maile, poczta elektroniczna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: