Internauci przywykli do spamu
2005-04-16 00:02
Przeczytaj także: Symantec Brightmail Gateway 9.0
W ubiegłym roku 77% ankietowanych twierdziło, że spam przeszkadza im w korzystaniu z sieci; w tym roku wskaźnik ten spadł do 67%.Jak twierdzą autorzy raportu, negatywne reakcje na spam szczytowy poziom osiągnęły rok temu i od tej pory obserwować można wzrost zaufania do poczty elektronicznej.
Oczywiście spam wciąż jest dużym problemem – podkreśla to 52% ankietowanych. Coraz łagodniejsze reakcje na niechcianą korespondencję każą jednak zachować dystans wobec apokaliptycznych wizji, wedle których spam miał spowodować drastyczny spadek popularności e-maili.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Poczta elektroniczna pod ostrzałem. 5 najczęstszych form ataku
-
Bon do IKEA? Nie dostaniesz 2000 zł, to spam
-
Użytkownicy Allegro znów atakowani
-
Wakacje „last minute”: uwaga na spam
-
Malware wakacyjny już atakuje
-
Nowy atak spamowy na Allegro
-
Kolejny spamowy atak hakerów na Facebook
-
Kolejny spamowy atak hakerów na Allegro
-
Symantec: spam w I 2012