eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Gry popularniejsze niż muzyka

Gry popularniejsze niż muzyka

2005-04-16 12:26

Nielsen Entertainment opublikowało raport na temat preferencji konsumentów multimediów w USA. Jak się okazuje, rośnie znaczenie gier wideo - wciąż są one mniej popularne niż filmy DVD, ale wydatki na nie przekraczają już kwoty przeznaczane na zakup muzyki.

Przeczytaj także: Rynek gier nieznacznie w dół

Aż 40% amerykańskich gospodarstw domowych posiada przynajmniej jedną platformę do gier – komputer, konsolę stacjonarną lub przenośną. 23% posiada wszystkie trzy, a najpopularniejszym narzędziem do gier są konsole stacjonarne – donosi Nielsen Entertainment.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród 1500 losowo wybranych użytkowników, amerykańscy mężczyźni wydają na gry więcej pieniędzy, niż na muzykę. Liście najczęściej kupowanych multimediów przewodzą jednak filmy DVD.

Stale rośnie liczba kobiet-graczy – aktualnie stanowią one już 39% ogółu grających. Jednak zarówno panie, jak i mniejszości etniczne, czują się zaniedbywane przez producentów i wciąż czekają na produkty dopasowane do ich specyficznych potrzeb.

oprac. : 4Press

Więcej na ten temat: gry wideo, muzyka, rynek gier, branża muzyczna
Marki godne zaufania

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: