Giełda samochodowa online
2004-12-03 12:17
Przeczytaj także: Multimedialny przebój roku
Motogiełda to serwis internetowych ogłoszeń motoryzacyjnych, pozwalający na zamieszczanie ofert sprzedaży pojazdów przez osoby prywatne, dealerów samochodowych, właścicieli komisów motoryzacyjnych, itp. Serwis podzielony jest na kategorie: Szukaj, Sprzedaj, Moje ogłoszenie, Dealerzy i Pomoc.W momencie udostępnienia w portalu w serwisie jest blisko 15 tys. ofert sprzedaży samochodów osobowych, prawie 400 ofert samochodów ciężarowych i dostawczych, ponad 1,5 tys. motocykli.
Serwis pozwala w prosty sposób wyszukiwać ogłoszenia według zadanych przez użytkownika kryteriów, takich jak marka i model samochodu, przedział cenowy, rok produkcji, przebieg, moc samochodu, pojemność skokowa silnika, typ i kolor nadwozia, liczba drzwi oraz wyposażenie dodatkowe.
Wyniki wyszukiwania można sortować według ceny, roku produkcji, marki / modelu, daty pierwszej rejestracji, przebiegu, mocy pojazdu oraz daty wprowadzenia ogłoszenia do serwisu. Serwis umożliwia też szybki kontakt zainteresowanej osoby z ogłoszeniodawcą.
Korzystanie z serwisu przez pragnących zakupić samochód samochodu jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji. Zamieszczanie ogłoszeń przez prywatnych użytkowników serwisu także nie wymaga rejestracji, konieczne jest jednak wniesienie opłaty w wysokości 1 zł netto, co zapewnia emisję ogłoszenia przez 14 dni. Zarejestrowane firmy (m.in. dealerzy samochodowi) mogą korzystać z abonamentu miesięcznego w wysokości 50 zł netto, pozwalającego na zamieszczenie w ciągu miesiąca do 250 ogłoszeń.
![Telewizja na żądanie Interia.tv [© stoupa - Fotolia.com] Telewizja na żądanie Interia.tv](https://s3.egospodarka.pl/grafika/telewizja-na-zadanie/Telewizja-na-zadanie-Interia-tv-MBuPgy.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają