Telekomunikacyjne debiuty
2004-12-03 00:12
Przeczytaj także: Era i Heyah: 8 mln klientów
Badanie TNS Telecoms Index pozwala na porównanie efektów działań marketingowych marek, które w ostatnim roku pojawiły się na polskim rynku telefonii komórkowej. Prezentowane dane pochodzą z trzeciego miesiąca od momentu wejścia nowych marek na rynek, tj. z października 2004 dla marki Sami Swoi i z czerwca 2004 dla marki Heyah.Po upływie pierwszego kwartału od debiutu, Sami Swoi są rozpoznawani przede wszystkim przez mieszkańców mniejszych miejscowości. W przypadku Heyah, trzy miesiące po debiucie tej marki jej wspomagana znajomość była największa w dużych miastach (powyżej 100 tys. mieszkańców).
W momencie debiutu marki Sami Swoi, w październiku 2004, rozpoznawalność marki Heyah zwiększyła się o 10 punktów procentowych i wyniosła 64 procent.
Wydatki na reklamy telewizyjne obu konkurentów w porównywalnych okresach od debiutu rynkowego nie różniły się znacznie, jednak całkowita oglądalność reklam telewizyjnych Heyah była większa.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Rekordowy zysk PTC w 2004
-
1,465 mld przychodów PTC
-
Plus buduje sieć LTE-Advanced
-
Pusty sms i data-smierci.pl ukarane przez UOKiK
-
Operatorzy GSM ukarani przez UOKiK
-
Era, Tak Tak i Heyah: nowe ceny roamingu
-
TP: tańsze połączenia do sieci komórkowych
-
Nowa Era Domowa od PTC
-
Operatorzy komórkowi tworzą nową spółkę