Polska wersja HEAT
2004-10-27 01:07
Przeczytaj także: Koma partnerem FrontRange
Oprogramowanie HEAT Service & Support wersja 8.0. jest zaawansowanym systemem wsparcia i zarządzania zasobami oraz usługami (helpdesk). HEAT to zestaw zintegrowanych aplikacji wspierających kontakty z klientami na etapie posprzedażnym, umożliwiających obsługę reklamacji i zgłoszeń serwisowych, rejestrowanie zamówień, świadczenie wsparcia technicznego, zarządzanie zmianami i poziomem usług (SLM – Service Level Management) oraz inne działania dotyczące obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych.HEAT stosowany nie tylko we wsparciu systemów informatycznych, ale także przez służby ratownicze, służby utrzymania ruchu w przemyśle, energetyce i telekomunikacji, służby komunalne, a nawet agencje reklamowe w prowadzonych akcjach promocyjnych.
Niskie wymagania sprzętowe zarówno po stronie klienta, jak i serwera oraz łatwość w dostosowywaniu do indywidualnych potrzeb klienta są kluczowymi cechami tego systemu. HEAT współpracuje prawie ze wszystkimi bazami danych. System umożliwia również korzystanie z dodatkowych modułów oferujących rozbudowaną funkcjonalność (np. o szczegółowe, zdalne inwentaryzowanie zasobów sprzętowych i programowych czy też dostęp do zgłoszeń użytkowników przez przeglądarkę sieciową).
Rozwiązanie to stosowane jest m.in. przez BMW, Coca Cola, Pepsico, Philips, Siemens, TUI. Na świecie działa już w 7300 lokalizacjach.
Jest to narzędzie zgodne ze standardami ITIL. Powstanie polskiej wersji HEAT'a jest efektem rozpoczętej niedawno ekspansji firmy FrontRange Solutions na rynek nie tylko Polski, ale i całej Europy Wschodniej.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl