Motorola już nie chce LCD?
2004-10-15 02:50
Przeczytaj także: Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
W ciągu ostatniego roku wiele firm komputerowych składało deklaracje o rozpoczęciu sprzedaży sprzętu elektroniki domowej – przede wszystkim telewizorów LCD. Część tych zapowiedzi doczekało się realizacji, jednak nie wszystkie: prognozy sprzedaży wielkoformatowych plazm i dużych ekranów LCD okazały się przeszacowane. Obniżka cen, zamiast pobudzić nową falę popytu, uderzyła w zaniżających marżę producentów. Firmy uciekające z konkurencyjnego rynku monitorów w stronę sprzętu RTV musiały przełknąć gorzką pigułkę.Z tych właśnie względów Motorola – która podczas styczniowego Consumer Electronics Show zaprezentowała aż 15 modeli LCD o przekątnych od 13 do 47 cali – rozwiązała porozumienie z firmą Moxell Technology, która miała dostarczać sprzęt. Oznacza to, że spodziewane produkty nie trafią na rynek. Według przedstawicieli Motoroli zerwanie kontraktu z Moxell to efekt "różnicy zdań w kwestii katalogu produktów na rynek amerykański".
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Jak wybrać telewizor?
-
Polacy a zakup telewizora
-
Najpopularniejsze telewizory 2012
-
Najpopularniejsze telewizory XI 2012
-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
-
Najpopularniejsze telewizory 2011
-
Smartfony za pół ceny dla przenoszących numer do Plusa i Plusha
-
Zakup telewizora i pralki? Decyduje cena
-
Prawo do naprawy: zachęty dla konsumentów do naprawiania produktów