Centrum dystrybucyjne Biedronki
2010-11-02 13:10
Przeczytaj także: Kolejne centrum dystrybucyjne Biedronki
Centra dystrybucyjne to jeden z kluczowych elementów w systemie logistycznym Biedronki. Ponad 400 dostawców, którzy współpracują stale z siecią, dostarczają swoje towary właśnie do centrów, położonych w różnych regionach kraju. Tam, w specjalnych magazynach, towar jest gotowy do dostarczenia do sklepów znajdujących się w obszarze działania danego punktu dystrybucyjnego. Kierownicy sklepów wysyłają drogą elektroniczną zapotrzebowanie swoich placówek na konkretne produkty. Informacje te przetwarza centrum przetwarzania danych w Kostrzynie, skąd są one rozsyłane do poszczególnych centrów dystrybucyjnych. Centra, dowożąc towar do sklepów, realizują zamówienia.Wraz z intensywnym rozwojem sieci Biedronka sukcesywnie zwiększa się liczba centrów. Po uruchomieniu w 2008 roku centrum dystrybucyjnego w Lubinie swoją działalność rozpoczyna kolejne CD - w Skarbimierzu koło Brzegu Dolnego (woj. dolnośląskie), które zastąpi obsługujące ten region centrum w Kątach Wrocławskich.
- Inwestujemy w rozwój sieci Centrów Dystrybucyjnych, zapewniających sprawne zaopatrzenie - mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja SA, właściciela sieci Biedronka. - Nowoczesne centra dystrybucyjne ulokowane są tak, aby skrócić odległość od sklepów zapewniając naszym Klientom efektywne dostawy starannie dobranej oferty produktów wysokiej jakości oferowanych codziennie w niskich cenach.
Centrum w Skarbimierzu ma szereg atutów. Przede wszystkim usytuowanie: lokalizacja w pobliżu autostrady A4, w samym centrum obsługiwanego Regionu Południowy Zachód. Średnia odległość od CD do sklepu to 160 km, co w połączeniu z bliskością szlaków komunikacyjnych umożliwia szybkie i sprawne dostawy.
oprac. : Handel-Net.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Wizz Air wraca do Modlina i uruchomi 11 nowych tras do 8 krajów
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads