Allegro w walce z głodem
2004-08-14 11:04
Przeczytaj także: Aukcje na rzecz PCK
Poprzednie takie akcje cieszyły się wielka popularnością wśród użytkowników Internetu. Wszystkie przedmioty znalazły kupców, a pieniądze trafiły do potrzebujących. Tym razem także jest wiele ofert kupna. Największą popularnością cieszy się srebrny tukan z Ekwadoru. Przedmioty przekazały Panie Ambasador i Żony Panów Ambasadorów akredytowanych na terenie Polski. Wśród przedmiotów są m.in.: broszka pozłacana 24 karatowym złotem z Kolumbii, posrebrzana misa z Indii , porcelanowy (Original Bohemia) kubek oraz posrebrzany naszyjnik z błękitnymi kamieniami z Czech i kolorowa rycina z Meksyku. Podobnie jak w zeszłym roku, tak i teraz Jolanta Kwaśniewska przekazała na aukcję album „Belweder”- z ciekawym, nie za długim tekstem i pięknymi zdjęciami tego wyjątkowego obiektu. W środku Pierwsza Dama umieściła dedykację dla nabywcy: „Z sympatią- J. Kwaśniewska.” I ozdobiła serduszkiem.Rzeczy te są wyjątkowe, niekiedy zupełnie egzotyczne- każda z nich opowiada historię innego kraju, innego narodu i kultury. Aukcje potrwają do 18 sierpnia.
PCK od 4 lat prowadzi ogólnopolską „Kampanię walki z głodem”. Dożywia ok. 30 tys. Osób. Jednak każdego dnia ok. 200tys. dzieci w Polsce cierpi z powodu głodu. Tą akcją pomagamy podopiecznym PCK z Domu Interwencji Kryzysowej w Słupsku, w którym znajdują schronienie kobiety z dziećmi, pochodzące z rodzin z problemem alkoholowym, maltretowane psychicznie i fizycznie, borykające się z problemem bezdomności.
oprac. : Katarzyna Walat / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2023: Allegro, Rossmann i Lidl
-
Dyrektywa DAC7 - co warto wiedzieć?
-
Dyrektywa DAC7 a obowiązki "operatorów cyfrowych" w polskim porządku prawnym
-
Sprzedaż internetowa - zmiany od 1 maja 2023. Allegro, OLX i Vinted będą zgłaszać fiskusowi wykaz sprzedawców i transakcji.
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
-
Allegro: 210 mln zł kary za nieuczciwą konkurencję i naruszenie interesu konsumentów
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2022: Allegro, E. Wedel i Lidl