Reklamodawcy wracają do Internetu
2004-05-17 13:48
Przeczytaj także: Internet i Mobile 2003
Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, że wartość sprzedaży reklam internetowych w Stanach Zjednoczonych może w tym roku osiągnąć poziom 8,4 mld USD – o 15% wyższy, niż w ubiegłym roku i o 300 mln USD lepszy od wyniku uzyskanego w rekordowym roku 2000.Najdynamiczniej rozwija się segment związany z reklamami pojawiającymi się w wyszukiwarkach. Ten rynek, na którym prym wiodą Google i Yahoo, podwoił swoją wartość do poziomu 2,3 mld USD. Co ciekawe, Internet odbiera coraz większą część rynku reklamy innym mediom – przede wszystkim telewizji.
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press
Przeczytaj także
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?