Odblokują blokady pop-up?
2004-05-02 00:04
Przeczytaj także: Koniec pop-upów?
Blokowanie reklam przez Internautów jest ostatnio dla serwisów internetowych coraz poważniejszym problemem. Szacuje się, że blokowanych jest do 50% reklam pojawiających się nad lub pod stroną WWW. Szczególne obawy niesie ze sobą zbliżająca się premiera kolejnej poprawki "Service Pack" Microsoftu, która wyposaży Internet Explorera w domyślnie włączone narzędzia blokujące reklamy. Nic więc dziwnego, że branża reklamowa intensywnie pracuje nad sposobami przechytrzenia Internautów.Program Falk eSolutions omija blokady konwertując pop-upy do postaci innych reklam. Narzędzie wejdzie w skład pakietu AdSolution FX, który służy do zarządzania reklamami rich media. Z jego pomocą pop-upy i pop-downy będzie można zastąpić innymi formatami reklam, np. transparentnym banerem który pojawia się nad stroną. Taka konwersja jest sposobem oszukania mechanizmów blokujących, skonfigurowanych wyłącznie na filtrowanie klasycznych reklam pop-up. W ten sposób reklamodawcy będą mogli dotrzeć nawet do tych Internautów, którzy świadomie bronią się przed nachalnymi przekazami marketingowymi. Przynajmniej do czasu, aż powstaną blokady blokujące blokady blokad...
oprac. : Beata Szkodzin / 4Press
Przeczytaj także
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
-
Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
-
Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić
-
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK