Wskaźnik optymizmu - III 2004
2004-03-18 00:01
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wskaźnik Optymizmu - I 2004
Utrzymuje się tendencja spadkowa w ocenie sytuacji przyszłej - wskaźnik oczekiwań spadł w marcu o ponad 4 punkty, co ma niewątpliwie związek z obawami związanymi z wejściem Polski do Unii Europejskiej.Jednak w tym miesiącu spadek Wskaźnika Optymizmu Konsumentów związany jest przede wszystkim ze zmianą oceny sytuacji bieżącej. Wskaźnik bieżący spadł bowiem o blisko 9 punktów procentowych. Wpływ na tak znaczny spadek nastrojów może mieć ocena sytuacji politycznej w kraju.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Wskaźnik optymizmu - VI 2004
-
Wybuch optymizmu w maju
-
Wskaźnik Optymizmu - IV 2004
-
Nastroje konsumenckie nieco gorsze w końcówce roku
-
Nastroje konsumenckie najlepsze od początku pandemii
-
Nastroje konsumenckie w Polsce stabilne od pół roku
-
Stabilne nastroje konsumenckie we wrześniu 2023
-
Nastroje konsumenckie w sierpniu na podobnym poziomie co w lipcu
-
Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku