Brytyjki kupują więcej
2004-02-22 00:23
Przeczytaj także: Polskie zakupy online
Generalnie to kobiety wydają na zakupy więcej niż mężczyźni, jednak dotychczas Internet był wyjątkiem potwierdzającym regułę. Z ostatnich badań Verdict wynika jednak, że w ubiegłym roku Brytyjki wydały na zakupy online średnio 495 funtów - aż o 71% więcej niż, w roku 2002r. Statystyczny Anglik wydał tylko 470 funtów. Na pocieszenie płci brzydkiej pozostaje fakt, że panowie stanowili ponad połowę kupujących w Sieci. Niestety Verdict przewiduje, że proporcje zmienią się na niekorzyść mężczyzn już w tym roku.W 2003r. całkowita wartość sprzedaży na rynku detalicznym w Wielkiej Brytanii wyniosła 4,9 mld funtów i była wyższa o 36% niż rok wcześniej. Udział zakupów online w rynku wyniósł 1,9%. Na zakupy przez Internet w ubiegłym roku najwięcej wydawały osoby po 55 roku życia - średnio 527 funtów - i była to grupa osób, która zanotowała największy wzrost wydatków na zakupy online - 129%.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
E-commerce powoli hamuje
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
-
Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?