eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Lojalność polskich konsumentów

Lojalność polskich konsumentów

2004-01-21 10:10

Przeczytaj także: Programy lojalnościowe - tak czy nie?


Pośród swobodnie wymienianych oczekiwań powtarzało się hasło o wzajemnej lojalności firmy w stosunku do nabywców swoich produktów/usług.

Wykres 1. Zasady programów lojalnościowych, motywacyjnych i klubów konsumenckich.

Organizatorzy programów lojalnościowych komunikują się z ich uczestnikami za pośrednictwem poczty tradycyjnej (58%), infolinii (47%), specjalnego serwisu WWW (26%), SMSów (22%), e-maili (15%), aktywnego kontaktu telefonicznego (11%), bezpośrednio przez sprzedawców (5%).

Konsumenci uważają, że w idealnym programie większość komunikacji odbywałaby się poprzez przesyłki pocztowe - 34%, firma powinna także aktywnie kontaktować się z nimi telefonicznie - 24%. 14% respondentów uważa, że dobrym kanałem komunikacji byłyby SMS’y, 9% - że infolinia, a 7% - że e-maile. Jedynie 5% badanych uważa, że dobrym narzędziem komunikacji jest WWW.

Wykres 2. Kanały komunikacji w programach lojalnościowych.

poprzednia  

1 2

oprac. : ContactPoint ContactPoint

Więcej na ten temat: programy lojalnościowe
Leki na wszelki wypadek

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: