Mężczyźni wydają więcej
2003-11-16 00:13
Przeczytaj także: Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
Różnica na korzyść płci brzydkiej jest ogromna - w przypadku zakupów na kwotę powyżej 1000 funtów - prawdopodobieństwo że potencjalny klient dokona zakupów online jest aż siedem razy większe w przypadku gdy chodzi o pana, niż panią. Z ankiety wynika, że zaledwie jedna trzecia kobiet jest w stanie wydać więcej niż 100 funtów, z kolei zaledwie 25% przedstawicielek płci pięknej zdecydowałby się wydać ponad 500 funtów np. na rezerwację wakacji online.Choć kobiety są dość niepewne jeżeli chodzi o droższe zakupy, to jednak zdecydowanie wiedzą co kupują. Aż 85% klientek sklepów online jest zadowolonych z kupowanych towarów. Z kolei panowie, choć bardziej rozrzutni, dostrzegają zyski związane z transakcjami bezobsługowymi, stąd też ponad połowa z nich decyduje się np. wykupywać online ubezpieczenia komunikacyjne i podróżnicze.
Dane te ujawniają wiele ciekawych zjawisk dotyczących zakupów online, m.in. fakt, że mężczyźni bardziej ufają sklepom internetowym, niż kobiety, które z kolei przykładają większą wagę do marki produktów.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Nietrafiony prezent świąteczny a prawo do reklamacji i zwrotu
-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
-
4 warunki, aby cross-border był zgodny z prawem
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
-
Cross-border: jak nam idzie sprzedaż internetowa za granicę?
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
-
Nietrafiony prezent? Kiedy zwrot towaru, a kiedy reklamacja?
-
Black Friday i Cyber Monday. Na co trzeba uważać?