eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Polscy operatorzy MVNO mało popularni

Polscy operatorzy MVNO mało popularni

2008-10-02 14:02

Przeczytaj także: Telefonia komórkowa: penetracja rynku rośnie

fot. mat. prasowe

Wspomagana rozpoznawalność marek MVNO wg wieku

Wspomagana rozpoznawalność marek MVNO wg wieku

Ciekawa jest analiza wyników dla poszczególnych grup społecznych. Okazuje się np., że marka Prałat Mobile, której wprowadzenie zapowiadano jakiś czas temu, w grupie 40-59 lat ma aż 2,3% rozpoznawalność wspomaganą. Bardzo wysokie były tez notowania Mobilking w grupie 18-24: wspomagana rozpoznawalność wyniosła aż 63,8%.

Informacje o badaniu
Raport „Marka MVNO” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone we wrześniu 2008 roku przez PBS DGA na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Raport „Marka MVNO” został bezpłatnie udostępniony na stronie On Board Public Relations.


poprzednia  

1 2 3

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: