Polscy operatorzy MVNO mało popularni
2008-10-02 14:02
Przeczytaj także: Telefonia komórkowa: penetracja rynku rośnie
fot. mat. prasowe
Wspomagana rozpoznawalność marek MVNO wg wieku
Informacje o badaniu
Raport „Marka MVNO” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone we wrześniu 2008 roku przez PBS DGA na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Raport „Marka MVNO” został bezpłatnie udostępniony na stronie On Board Public Relations.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
-
Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne
-
Kim są użytkownicy smartfonów?
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
-
Polacy a telefony komórkowe
-
Marki kojarzone z Euro 2012
-
Telewizja mobilna popularna u młodzieży
-
Aplikacje mobilne: rynek z potencjałem
-
Usługi mobilne: GPS najpopularniejszy