eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

2008-04-30 12:40

Przeczytaj także: Marketing bezpośredni zwalnia

fot. mat. prasowe

Jakie towarzystwa ubezpieczeniowe oferujące ubezpieczenia na życie Pan(i) zna, choćby tylko z nazwy?

Jakie towarzystwa ubezpieczeniowe oferujące ubezpieczenia na życie Pan(i) zna, choćby tylko z nazwy?

Na pytanie o znajomość towarzystw oferujących ubezpieczenia na życie, 84% Polaków spontanicznie wymienia PZU Życie, w tym 67% w pierwszej kolejności. W pierwszej trójce najlepiej rozpoznawanych towarzystw znalazła się również Warta oraz Commercial Union. Obie te firmy wskazało spontanicznie po 28% badanych.

„Skuteczny Brand Manager nigdy nie koncentruje się jedynie na swej własnej marce, ale obserwuje ją w kontekście rynku i konkurencji. Jego podejście kreatywne koniecznie musi iść w parze z podejściem biznesowym. Informacje, które uzyskuje o marce nie mogą pomijać kosztu jej tworzenia. [...]” - komentuje Justyna Furman, Badacz Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP.

Informacje o badaniu
Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP raportu "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008", opartego na badaniu face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1005 mieszkańców Polski, w wieku powyżej 15. roku życia w okresie 21-25.02.08 oraz z pomiaru telemetrycznego TNS OBOP i danych TNS Expert Monitor.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: