Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
2008-04-30 12:40
Przeczytaj także: Marketing bezpośredni zwalnia
fot. mat. prasowe
Jakie towarzystwa ubezpieczeniowe oferujące ubezpieczenia na życie Pan(i) zna, choćby tylko z nazwy?
„Skuteczny Brand Manager nigdy nie koncentruje się jedynie na swej własnej marce, ale obserwuje ją w kontekście rynku i konkurencji. Jego podejście kreatywne koniecznie musi iść w parze z podejściem biznesowym. Informacje, które uzyskuje o marce nie mogą pomijać kosztu jej tworzenia. [...]” - komentuje Justyna Furman, Badacz Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP.
Informacje o badaniu
Dane pochodzą z opracowanego przez TNS OBOP raportu "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008", opartego na badaniu face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie 1005 mieszkańców Polski, w wieku powyżej 15. roku życia w okresie 21-25.02.08 oraz z pomiaru telemetrycznego TNS OBOP i danych TNS Expert Monitor.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
-
Wakacje 2015: interwencje assistance
-
Zima 2014/2015: interwencje assistance
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2014
-
Polacy a usługi assistance 2014
-
Zima 2013/2014: interwencje assistance
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2013
-
Usługi assistance w 2013 roku
-
Wakacje 2013: interwencje assistance