eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

2008-05-01 01:19

Już w następnym roku sieć może stać się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau.

Przeczytaj także: Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 proc) oraz reklamom w druku (19,9 proc.).

Prognozy IAB wskazują, że już w następnym roku tendencja ta pogłębi się do tego stopnia, że internet wyprzedzi pod względem udziału w rynku reklam oba tradycyjne nośniki na najbardziej rozwiniętym, wartym 5,6 mld dol rynku reklamy internetowej.

- Wzrost 38 proc. z 2 mld funtów do 2,8 mld jest naprawdę imponujący - stwierdza Guy Phillipson, dyrektor wykonawczy IAB. - Nie dziwi więc, że marketingowcy doceniają wartość internetu i budują swoją markę w sieci, używając do tego pełnego zestawu narzędzi, tak jak ma to miejsce w przypadku reklam w telewizji.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: