Umowa DELL'a i MBM Ontrack
2003-08-05 00:04
Przeczytaj także: Dell zmienia startegię
Umowa ma charakter precedensowy. Jak dotąd żaden producent sprzętu komputerowego w Polsce nie zdecydował się na udzielenie gwarancji w przypadku konieczności odzyskania danych ze stosowanych w swoim sprzęcie nośników danych niezależnie od ich producenta.Chronione umową gwarancyjną nośniki ze sprzętu Dell?a będą trafiać do laboratorium odzyskiwania danych poprzez firmę CSS będącą wyłącznym serwisantem amerykańskiego producenta w Polsce. Użytkownicy urządzeń Dell?a będą mogli również zlecić odzyskanie danych bez pośrednictwa firmy CSS.
Zakończyliśmy już wdrażanie procedur umożliwiających sprawną realizację zleceń pochodzących od użytkowników sprzętu firmy Dell. Z korzyści zawartej umowy jako
pierwszy skorzystał jeden z największych producentów słodyczy w Polsce. Nośniki tej firmy trafiły do nas poprzez firmę CSS. Dzięki zawartej z Dell umowie producent słodyczy odzyskał dane i nie utracił gwarancji na nośniki w które ingerowaliśmy - powiedział Jarosław Kubica, dyrektor ds. rozwoju MBM Ontrack.
Przedstawiciele MBM Ontrack prowadzą rozmowy z innymi producentami sprzętu komputerowego w Polsce zmierzające do zawarcia podobnych umów gwarancyjnych.
oprac. : Justyna Oracz / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Multimedialny notebook Dell Inspiron 5559
-
Odzyskiwanie utraconych danych jest możliwe
-
Notebooki Dell Inspiron z serii 5000
-
Monitor Dell UltraSharp 24 U2415
-
Dell Latitude i Dell OptiPlex dla biznesu
-
Dell OptiPlex 3030 i OptiPlex 9030 – komputery All-in-One
-
Dell Inspiron 11 oraz Dell Inspiron 20 Serii 3000
-
Heartbleed: Giganci IT pomogą twórcom OpenSSL
-
Dell prezentuje komputer dla dzieci