Program lojalnościowy w WP
2003-08-02 00:05
Przeczytaj także: Kampania wizerunkowa WP
"Od momentu uruchomienia serwisów rozrywkowych obserwowaliśmy aktywny udział Internautów w tworzeniu ich kształtu i treści. Dodawane przez nich komentarze, oceny, recenzje kreowały serwisy: filmowy, czy muzyczny, powodując, że aktywnie "żyły", ewoluując w stronę forum wymiany doświadczeń i opinii. Napływające od użytkowników uwagi i propozycje stały się i dla nas motywacją tworzenia witryn odpowiadających ich oczekiwaniom." – mówi Tomasz Woźniak, Kierownik Grupy Rozrywka w portalu WP.pl.Poprzez odpowiednią aktywność: dodanie komentarza, recenzji filmu, opisu sylwetki aktora itd. gromadzić mogą punkty – Wirtuale. Odpowiednia ich ilość pozwoli zdobywać kolejne poziomy doświadczenia, a tym samym – adekwatne poziomom – przywileje: nagrody, niespodzianki, dostęp do specjalnych materiałów, dodatkowe uprawnienia… Najlepsi dodawać będą mogli do serwisu, na prawach administratorów, własne wiadomości, opisy ulubionych produkcji, informacje o ważnych dla siebie twórcach, a także wprowadzać najświeższe newsy na główną stronę portalu WP.
![Media w WP [© stoupa - Fotolia.com] Media w WP](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Media/Media-w-WP-MBuPgy.jpg)
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?