Program lojalnościowy w WP
2003-08-02 00:05
Przeczytaj także: Kampania wizerunkowa WP
"Od momentu uruchomienia serwisów rozrywkowych obserwowaliśmy aktywny udział Internautów w tworzeniu ich kształtu i treści. Dodawane przez nich komentarze, oceny, recenzje kreowały serwisy: filmowy, czy muzyczny, powodując, że aktywnie "żyły", ewoluując w stronę forum wymiany doświadczeń i opinii. Napływające od użytkowników uwagi i propozycje stały się i dla nas motywacją tworzenia witryn odpowiadających ich oczekiwaniom." – mówi Tomasz Woźniak, Kierownik Grupy Rozrywka w portalu WP.pl.Poprzez odpowiednią aktywność: dodanie komentarza, recenzji filmu, opisu sylwetki aktora itd. gromadzić mogą punkty – Wirtuale. Odpowiednia ich ilość pozwoli zdobywać kolejne poziomy doświadczenia, a tym samym – adekwatne poziomom – przywileje: nagrody, niespodzianki, dostęp do specjalnych materiałów, dodatkowe uprawnienia… Najlepsi dodawać będą mogli do serwisu, na prawach administratorów, własne wiadomości, opisy ulubionych produkcji, informacje o ważnych dla siebie twórcach, a także wprowadzać najświeższe newsy na główną stronę portalu WP.
Media w WP
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Shadow AI w polskich firmach - jak pracownicy narażają organizacje na wycieki danych?
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
-
Między tanią siłą roboczą a innowacyjną gospodarką. Gdzie dziś jest Polska w wyścigu o inwestycje?
-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?





2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność