Nowy system MacroSoftu
2003-05-20 00:51
Dzięki homogenicznemu środowisku każdy pracownik w łatwy sposób może zapoznać się z procesami, w których bierze udział, obserwować ich wyniki wyrażone w postaci stopnia realizacji celów, a także poznać informacje o stopniu zadowolenia klienta. Zautomatyzowana publikacja Księgi Jakości, nowych wersji procesów, procedur, instrukcji, czy formularzy (dostępnych także przez przeglądarkę internetową) w dużym stopniu upraszcza przepływ informacji i skuteczność komunikacji z pracownikami. Z drugiej strony MQM umożliwia pracownikom zgłaszanie pomysłów służących doskonaleniu organizacji i obserwację ich realizacji.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?