RSA Security oraz iRevolution uzupełniają Microsoft Passport
2002-10-18 08:30
Przeczytaj także: Jakie alternatywne metody potwierdzania tożsamości?
RSA Security oraz iRevolution tworzą rozwiązanie, które pozwoli użytkownikom usługi Passport logować się z wykorzystaniem oprogramowania RSA Mobile. Oprogramowanie wykorzystuje telefony komórkowe i infrastrukturę SMS, aby dostarczać użytkownikom jednorazowe kody dostępu, potrzebne do wejścia na strony chronione usługą Passport.RSA Mobile tworzy jednorazowe kody dostępu, generowane w czasie logowania, i dostarcza je do telefonu komórkowego, pagera, asystenta cyfrowego albo na konto e-mail użytkownika końcowego. Użytkownik wpisuje po prostu swój identyfikator Passport oraz hasło uzupełnione o jednorazowy kod dostępu i zostaje uwierzytelniony. Dwuskładnikowy system uwierzytelniania. Zgodnie z warunkami umowy firma iRevolution będzie działała jako zewnętrzny operator połączonego rozwiązania i zarządzała dodatkowymi informacjami uwierzytelniającymi.
Oprogramowanie RSA Mobile jest rozwiązaniem "bezwdrożeniowym", wykorzystującym posiadane telefony komórkowe, pagery lub asystenty cyfrowe - urządzenia, które stanowią niezbędną część arsenału narzędzi biznesowych i osobistych każdego użytkownika. Dla przedsiębiorstw oznacza to znaczne ułatwienie wdrożenia systemu, zmniejszenie kosztów oraz ochronę poufnych i cennych danych firmy za pomocą sprawdzonego modelu uwierzytelniania dwuskładnikowego.
![Czym jest procedura "Know Your Customer"? [© MaxPolis - Fotolia.com] Czym jest procedura "Know Your Customer"?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Know-Your-Customer/Czym-jest-procedura-Know-Your-Customer-265459-150x100crop.jpg)
oprac. : Jerzy Piątek / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Wizz Air wraca do Modlina i uruchomi 11 nowych tras do 8 krajów
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads