eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › W jakich firmach sprawdzi się HubSpot?

W jakich firmach sprawdzi się HubSpot?

2023-11-13 15:49

W jakich firmach sprawdzi się HubSpot?

W jakich firmach sprawdzi się HubSpot? © fot. mat. prasowe

Komunikat PR

System CRM to z angielskiego Customer Relationship Management, więc sama nazwa wskazuje, że służy on do zarządzania relacjami z klientem. Z tego typu narzędzi powinien korzystać każdy zespół zajmujący się sprzedażą, gdyż znacząco poprawia to jakość i wygodę obsługi kontrahentów. Tego typu oprogramowanie dostarczane jest przez wielu producentów, a każdy z nich ma swój własny pomysł na design i funkcjonalności. Wśród nich wyróżnia się HubSpot - system CRM, którego możliwości znacząco wykraczają poza standardowe zarządzanie relacjami z klientem.

W jakich firmach sprawdzi się HubSpot?


Wspomniane narzędzie z pewnością polecić można organizacjom, które w ramach jednego oprogramowania chcą prowadzić nie tylko sprzedaż, ale również marketing. W podstawowej wersji mamy do dyspozycji integracje z najpopularniejszymi panelami, służącymi do prowadzenia płatnych kampanii w serwisach takich jak LinkedIn, Google, czy też Facebook. Oprócz tego system CRM oferuje automatyzację wysyłki mailingu — darmowa wersja pozwala wysłać do 2000 wiadomości w miesiącu. Na uwagę zasługuje też intuicyjny kreator blokowy, pozwalający budować różnego rodzaju formularze, a nawet Landing Page. Jak większość tego typu oprogramowania na rynku, również Hubspot pozwala za opłatą rozszerzać poszczególne funkcjonalności — po wykupieniu dedykowanego pakietu można jeszcze bardziej zwiększyć możliwości modułu marketingowego.

Omawiany system CRM przyda się również tym zespołom, które chcą ograniczyć korzystanie z zewnętrznych narzędzi do zarządzania projektami, takimi jak np. Trelo lub Jira. Hubspot posiada wbudowany panel zadań, który pozwala tworzyć, grupować, oraz przypisywać dane czynności poszczególnym osobom w firmie. Dodatkowo można oczywiście przypisać priorytet, określić deadline i ustawić przypomnienia — wszystko to sprawia, że da się kompleksowo prowadzić projekty bez wychodzenia poza system CRM.

Czy Hubspot sprawdzi się w małej firmie?


Przedstawione narzędzie jest niestety dosyć skomplikowane, przez co poleca się je raczej większym organizacjom. W rozwijających się przedsiębiorstwach poziom skomplikowania Hubspota może okazać się wadą, a nie zaletą — system CRM wymaga dobrze przemyślanego wdrożenia, a nie zawsze znajdzie się na to czas i zasoby. Jeśli zespół nie przejdzie szczegółowego szkolenia, to korzystanie z narzędzia często staje się mało intuicyjne. Należy dodatkowo zwrócić uwagę, że Hubspot nie oferuje wsparcia w języku polskim, co może być barierą dla firm działających lokalnie, gdzie pracownicy nie zawsze czują się swobodnie w komunikacji po angielsku.

Kolejna przeszkoda dla mniejszych przedsiębiorstw to płatne moduły — jeśli wykorzystuje się ich kilka lub kilkanaście, to koszty zaczynają znacząco rosnąć. W dużych organizacjach rozkłada się to na większą liczbę pracowników, przez co opłaty są mniej odczuwalne. Rozwijające się firmy powinny więc raczej wybrać inny, bezpłatny system CRM, a nad przejściem do Hubspot można zastanowić się na kolejnym etapie wzrostu organizacji, gdy potrzeby będą wykraczać poza możliwości darmowych rozwiązań.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: