eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Gry szansą dla marketerów

Gry szansą dla marketerów

2006-09-30 00:03

Gry przyciągają nie tylko nastolatków płci męskiej - wynika z badań przeprowadzonych przez comScore. Przeciętny użytkownik ma 41 lat, a jego roczny dochód to 55 tysięcy dolarów.

Przeczytaj także: Kim są europejscy gracze?

Co więcej, to kobiety stanowią większość w tej grupie - ich udział wynosi 52 proc. Ponadto 84 proc. graczy ma szerokopasmowy dostęp do internetu w domu, a statystyczny gracz już od dziewięciu lat korzysta z tego medium.

37 proc. tzw. "twardych graczy" (heavy gamers, osoby spędzające na tego typu zabawie ponad 16 godzin tygodniowo) uznało, iż umieszczenie w grach reklam produktów prawdziwych firm sprawia, iż stają się one bardziej realistyczne.

Połowa uważa, że jest to zjawisko nieuchronne i niedługo sceny z prawdziwymi reklamami będą standardem. W przypadku osób spędzających mniej niż 16 godzin tygodniowo na grach, którzy stanowili 75 proc. respondentów badania, liczby te są niższe i wynoszą odpowiednio 27 proc. i 42 proc.

"Z punktu widzenia reklamodawców, gry to potencjalnie potężny i skuteczny środek dotarcia do tej grupy konsumentów, do której trudno dotrzeć za pomocą tradycyjnych środków" - podkreśla Erin Hunter, executive vice president comScore Media and Entertainment Group.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Więcej na ten temat: gry, gry komputerowe, gracze komputerowi

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: