2019-11-25 08:50
Black Friday © sonyachny - Fotolia.com
Przeczytaj także: Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
Wprawdzie Black Friday i Cyber Monday to w założeniu jednodniowe akcje wyprzedażowe, to jednak praktyka pokazuje, że handel podchodzi to tego bardzo elastycznie, rozciągając promocje co najmniej na cały weekend, a niejednokrotnie również na cały listopad. Dostrzegalną tendencją jest również zacieranie się podziałów pomiędzy działaniami salonów i sklepów internetowych – obecnie wyprzedaże najczęściej prowadzone są dwutorowo i równocześnie. Ma to swoje uzasadnienie. Jak bowiem tłumaczy Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU.Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy jego stronę internetową, mamy do czynienia z tą samą marką. Dlatego dziś celem jest budowanie bliskiej i długofalowej więzi z konsumentem, która rozwija się harmonijnie niezależnie od formy kontaktu, na każdym etapie relacji klient- marka. To właśnie takie podejście kryje się za popularnym pojęciem customer journey.
fot. sonyachny - Fotolia.com
Black Friday
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday zapisały się na stałe w świadomości Polaków.
Produkty i usługi są ważne, ale dzisiaj coraz częściej sprzedajemy doświadczenia z nimi związane. Klient pragnie być zauważony, zrozumiany i doceniony, nie chce być tylko anonimowym wpisem w bazie danych. Jeśli będziemy o nim pamiętali i utrzymywali z nim kontakt, trafiając w jego potrzeby i oczekiwania, sprawimy, że będzie miał dobre skojarzenia z naszą marką. A do lubianej marki ludzie zawsze będą chętnie wracać -Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU.
oprac. : eGospodarka.pl
Black Friday i Cyber Monday. Inne niż rok temu?
Black Friday i Cyber Monday: jak wyjść cało z szału zakupów?
Zachowania konsumentów: Black Friday po polsku
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
Dlaczego Czarny Piątek zawiódł Polaków?
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
E-commerce: zagranicznym klientom zaoferuj ich lokalne metody płatności
Witam, chciałabym założyć biznes online sprzedając produkty poprzez serwis zagraniczny dla kupujących na całym świecie. Jak wygląda w ...
Mam konkretne pytanie z zakresu e-commerce (e-sklep). Na którą domenę pozycjonować nowy e-sklep: www.dc-market.pl czy www.dcmarket.pl ...
Kupno mieszkania. Jakie oferty za pół miliona złotych?
Odszkodowanie z umowy ubezpieczenia skusi komornika?
Ulga termomodernizacyjna dopiero od 2019 r.
Opel Mokka 2021. Czy rewolucyjne zmiany okażą się opłacalne?
Podstawa opodatkowania w PIT-28 za 2020 r.: odliczenia i ulga na złe długi
BIK: mniej pożyczek to "efekt stycznia"?
Rynki finansowe na huśtawce