Tablety mają się dobrze
2003-03-19 08:04
Specjaliści twierdzą, że na przewidywane wyniki sprzedaży tabletów w 2003r. duży wpływ będą miały działania podejmowane przez producentów – stałe udoskonalanie linii produkcyjnych i wypuszczanie nowych modeli, atrakcyjnych dla klientów.
Microsoft wciąż czeka na wzrost zainteresowania użytkowników nowym tabletem, którego premiera odbyła się pod koniec listopada 2002r. Urządzenie umożliwia odręczne wprowadzanie tekstów i obsługę bez użycia klawiatury. Obranie za cel nowej klasy użytkowników, w tym prawników i pracowników opieki zdrowotnej miało się przyczynić m.in. do zwiększenia liczby sprzedanych wersji oprogramowania Microsoftu.
IDC wskazało w raporcie, że czynnikiem napędzającym sukces tabletów może być wykorzystanie tych urządzeń przez przedsiębiorstwa. Wciąż wiele firm jest zainteresowanych ich testowaniem, dzięki czemu duża popularność tych urządzeń może się jeszcze utrzymać przez kolejne 6-12 miesięcy.
oprac. : 4Press