eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media V 2015

Najczęściej cytowane media V 2015

2015-06-24 12:49

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania V 2015


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET, a za nim – TOK FM.

Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano wpolityce.pl, na drugim – sportowefakty.pl, z kolei na trzecim znalazł się onet.pl.

Media ekonomiczne


Dziennik Gazeta Prawna była w maju najczęściej cytowanym medium ekonomicznym. Na drugim miejscu znalazł się Puls Biznesu, na trzecim - miesięcznik Forbes.

Media regionalne


Radio Merkury był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Za nim uplasowały się Radio Gdańsk i Polska Dziennik Polski.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

RMF FM nadal przewodzi wśród stacji radiowych. Na drugim miejscu Radio ZET


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył wpolityce.pl przed serwisem sportowefakty.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Merkury


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 736 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 811 razy (3 028 w prasie, 908 w telewizji i 875 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: