CTIContact dla MŚP
2003-03-11 00:03
Przeczytaj także: Nowe aplikacje dla centrów obsługi klienta
UNICALL CTIContact jest narzędziem wspomagającym proces obsługi kontaktów oraz gromadzenia i udostępniania informacji o klientach. W zależności od potrzeb rozwiązanie może być wyposażone w mechanizmy umożliwiające obsługę jednego lub wielu kanałów komunikacyjnych – telefonu, faksu, e-maila, SMS'a i komunikatora tekstowego (chat).System przeznaczony jest, przede wszystkim, dla działów obsługi klienta oraz działów handlowych.
Aplikacja wyposażona jest w przyjazny dla użytkownika interfejs i umożliwia budowę bazy danych klientów oraz kontaktów z nimi.
Funkcjonalność systemu obejmuje identyfikację klienta w momencie nawiązania kontaktu na podstawie numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail, dołączanie notatek do każdego zrealizowanego kontaktu zapisanego w bazie danych, przesyłanie odpowiedzi do klienta dowolnym kanałem komunikacji (telefon, e-mail, faks) wraz z załącznikami, przekazywanie zadań związanych z obsługą kontaktów do innych pracowników z własnym komentarzem oraz zestawianie konferencji trójstronnych.
UNICALL CTIContact wspomaga zarządzanie tzw. kontaktami przychodzącymi (inicjowanymi przez Klientów) i wychodzącymi (inicjowanymi przez pracowników firmy).
Korzyści z zastosowania UNICALL CTI w firmie to automatyzacja, usprawnienie pracy organizacji oraz podniesienie efektywności komunikacji firmy z klientami i partnerami, co prowadzi także do podnoszenia poziomu ich zadowolenia z obsługi.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
-
5 etapów obsługi klienta
-
Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
-
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
-
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
-
XXIII Międzynarodowe Targi Komunikacji elektronicznej
-
Nowoczesne strategie orientacji na klienta