eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Monitoring mediów: cytowania II 2015

Monitoring mediów: cytowania II 2015

2015-03-17 14:37

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania I 2015


RANKING CYTOWAŃ I INFORMACJI

Dzienniki ogólnopolskie


Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (290). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (159), a na trzecim Fakt (83). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (101).

fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników ogólnopolskich

Podobnie jak przed miesiącem, pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza, drugie - Rzeczpospolita


Dzienniki regionalne


Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska Dziennik Zachodni (22). Drugie miejsce zajął Głos Pomorza (20), a trzecie – Dziennik Polski (19). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polska Dziennika Zachodniego (8).

fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników regionalnych

W lutowym rankingu triumfował Polska Dziennik Zachodni


Tygodniki ogólnopolskie


Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Wprost (224), na drugim Polityka (118), a na trzecim Newsweek Polska (79). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (71).

fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat tygodników ogólnopolskich

W lutym najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 28 lutego 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast: Polska The Times), jak i regionalne tytuły gazet z Grupy Polskapresse, o których często pisze się skrótowo (używając wcześniejszej nazwy), np. Głos Wielkopolski (zamiast: Polska Głos Wielkopolski).

Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako cytowanie bądź informacja. Suma cytowań i informacji oddaje rzeczywistą liczbę artykułów, w których pojawił się choć raz tytuł badanego medium. Pojawienie się tytułu kilkukrotnie w jednym artykule jest traktowane jako jedna wzmianka.
Jako cytowanie zaliczono wszystkie artykuły, które bezpośrednio cytowały i odwoływały się do artykułów umieszczonych w badanych mediach.
Jako informację potraktowano wszystkie inne wzmianki, w których była mowa o badanym źródle, m.in. rankingi sprzedaży.


poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: