eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

2013-10-14 12:50

Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

Sieci handlowe w mediach III kw. 2013 © Gina Sanders - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (7)

We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka.

Przeczytaj także: Sieci handlowe w mediach II kw. 2013

Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe w III kwartale 2013 roku. Podobnie jak w poprzednim badanym okresie - najwięcej na reklamę wydał Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka.

fot. mat. prasowe

TOP 10 reklamodawców a popularność w konwersacjach internetowych

Podobnie jak w poprzednim badanym okresie - najwięcej na reklamę wydał Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka.

fot. mat. prasowe

Zestawienie wydatków reklamowych z liczbą publikacji w Q3 2013 r.

Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln złotych, na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln złotych, a na trzecim Żabka z ponad 17 mln złotych.


Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln złotych, na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln złotych, a na trzecim Żabka z ponad 17 mln złotych. Jak wykazały badania, z wymienionych powyżej reklamodawców tylko wydatki poniesione przez Biedronkę przełożyły się na zainteresowanie internautów. Korzystnie przedstawia się również sytuacja Tesco, które wydało w badanym okresie ponad 14 mln złotych, budząc proporcjonalnie duże zainteresowanie internautów.

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe dyskontów kontra dyskusja na ich temat w internecie

Pośród dyskontów również wygrywa Biedronka. Pozytywnie przedstawia się także sytuacja Kauflandu, którego wydatki proporcjonalnie przekładają się na zainteresowanie w sieci.


Pośród dyskontów również wygrywa Biedronka. Pozytywnie przedstawia się także sytuacja Kauflandu, którego wydatki proporcjonalnie przekładają się na zainteresowanie w sieci.

W porównaniu miesiąc do miesiąca wyraźnie widać wzrost wydatków reklamowych we wrześniu. Wyjątkiem jest Żabka, która zintensyfikowała swoje działania promocyjne na początku kwartału.

fot. mat. prasowe

TOP 10 reklamodawców wg miesięcy

W porównaniu miesiąc do miesiąca wyraźnie widać wzrost wydatków reklamowych we wrześniu. Wyjątkiem jest Żabka, która zintensyfikowała swoje działania promocyjne na początku kwartału.


 

1 2

następna

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: