eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach III kw. 2013 › Wydatki reklamowe dyskontów kontra dyskusja na ich temat w internecie

Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

2013-10-14 12:50

We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe dyskontów kontra dyskusja na ich temat w internecie Pośród dyskontów również wygrywa Biedronka. Pozytywnie przedstawia się także sytuacja Kauflandu, którego wydatki proporcjonalnie przekładają się na zainteresowanie w sieci.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: