eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    10:10 03.10.2012

    ... mld USD. 29% tej kwoty będą stanowiły wydatki na reklamę w USA, a kolejne 36% – wydatki na reklamę w Chinach, Brazylii i Rosji. Łącznie rynki rozwijające się przyczynią się w tym czasie do wzrostu globalnego rynku o 59%, zwiększając tym samym swój udział w globalnych wydatkach na reklamę z 33 do 36,2%. ZenithOptimedia prognozuje że w 2013 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w koszty podatkowe firmy

    Wydatki na reklamę w koszty podatkowe firmy

    13:06 25.09.2012

    Wydatki poniesione na reklamę stanowią koszt uzyskania przychodu. Powinny zostać ... na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług. Mianem tym określane są również wszelkie nośniki, takie jak plakat, napis, ogłoszenie, krótki film itp., służące wspomnianemu już celowi. Wydatki na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty podatkowe, reklama, wydatki na reklamę, koszty uzyskania przychodów
  • Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    13:58 13.09.2012

    ... 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% ... wydatki na okresach przedświątecznych, licząc na przyciągnięcie w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające kłopoty na ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, marketing i reklama, hipermarkety, supermarkety
  • Usługi reklamowe w podatkach i księgach rachunkowych

    Usługi reklamowe w podatkach i księgach rachunkowych

    13:41 28.08.2012

    ... reklamę, ... Wydatki na zakup reklamy to koszty pośrednio związane z przychodami (wiążą się one z całokształtem prowadzonej przez podatnika działalności gospodarczej i nie można ich przypisać do konkretnych przychodów). Koszty pośrednie są potrącalne w dacie ich poniesienia, czyli w dniu, na który koszt ujęto w księgach rachunkowych (zaksięgowano), na ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    00:12 27.08.2012

    ... reklamę ponad 1,5 mld zł licząc w cenach cennikowych. Jednak pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom farmaceutycznym. Branża, której spada dynamika, choć w ujęciu procentowym wydatki ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    11:11 20.08.2012

    ... na rokroczny kilkunastoprocentowy wzrost nakładów na to medium. Perspektywy dla rynku Branża finansowa znajduje się na szóstym miejscu, pod względem wydatków w 2011 roku, wśród wszystkich branż przeznaczających największe budżety na reklamę. Wygląda na to, że banki delikatnie na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.

    11:30 09.08.2012

    ... w II kwartale br. uzyskany został rekordowy poziom. Dotychczasowy rekord kwartalnych inwestycji w reklamę wielkoformatową wynosił 25,53 mln zł (w II kwartale 2010 r.). II kwartał 2012 roku charakteryzował się istotnymi zmianami na poziomie poszczególnych miesięcy. Bardzo wysoka dynamika wzrostu została odnotowana w czerwcu (zgodnie z oczekiwaniami ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes

    Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes

    13:46 06.07.2012

    ... reklamowane marki z branży piwnej: Warka i Tyskie. Najniższe wydatki na reklamy, największy ekwiwalent reklamowy Marka Carlsberg, oficjalny sponsor mistrzostw, uzyskała największy ekwiwalent reklamowy swoich publikacji spośród badanych marek piwnych – prawie 4 miliony złotych. Na reklamę piwa Carlsberg w telewizji nie poszła ani złotówka, reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012
  • Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

    Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

    08:56 01.06.2012

    ... Jeśli chodzi o dynamikę wydatków na reklamę w poszczególnych rodzajach mediów, nadal niekwestionowanym liderem jest internet. W ubiegłym roku reklamodawcy wydali tu o prawie 19 procent więcej, niż rok wcześniej. Dom mediowy Starlink podkreśla, że głównym motorem napędowym były w 2011 roku wydatki na reklamę w wyszukiwarkach, czyli SEM. Wzrost ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama online
  • Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu

    Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu

    11:14 30.05.2012

    ... mistrzowsku. Wystarczy przypomnieć Browar Bavaria, American Express, Nike, Kodaka czy Allegro. Sponsorzy mają oczywiście przewagę w postaci monopolu sprzedaży swoich produktów na arenach turnieju oraz wyłączność promocji w sytuacji pozytywnego stanu emocjonalnego odbiorców. Czy w sytuacji, kiedy nikt nie zatrzyma już działań ambushowych, sama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 30 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: