eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marki
  • Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?

    Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?

    12:27 18.08.2017

    Strategia marki to jeden z zasadniczych czynników budowania wizerunku sklepu detalicznego. ... marki, należy opracować strategię, wyznaczyć cele, sposób oraz harmonogram jej realizacji. Należy określić preferowany segment rynku, do którego kierowana będzie oferta sklepu, strategię produktu, dystrybucji oraz human resource. Istotna jest także strategia ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, sklep detaliczny, wizerunek marki, strategia marki
  • Nie ma sportu bez Facebooka?

    Nie ma sportu bez Facebooka?

    12:04 18.11.2014

    ... mediów społecznościowych traci sens? Co w takich okolicznościach powinny robić marki? Na postawione we wstępie pytania próbują odpowiedzieć autorzy najnowszego raportu McCANN ... Silniejszym nawet od globalnych kryzysów (35%) i świąt religijnych (33%). Dlatego marki, które zdecydują się istnieć w kontekście wydarzeń sportowych powinny korzystać z ... WIĘCEJ

    Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    ... zyskały ponad milion sympatyków – znalazła się kategoria Napoje. W porównaniu do równie potężnej, choć znacznie mniej aktywnej kategorii, jaką jest Żywność – marki napojowe skuteczniej angażują swoich konsumentów. Żywność jest jednak jedną z najrzadziej postujących branż (poniżej jednego postu dziennie). W kategoriach Piwo i Alkohole największe ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... środowisko i łamie prawa człowieka. Czy w tej sytuacji nawet najlepsza strategia wizerunkowa przekona świadomego konsumenta, że Shell to marka dla niego? Podsumowując, komunikacja brandu to kompleksowy i skomplikowany proces. Osoby zarządzające reputacją marki i wizerunkiem organizacji powinny pamiętać, że podejmowane przez firmę działania muszą ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    Strategia marki: Alternative Brand Currencies

    13:53 24.05.2013

    ... się na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony to produkt jest środkiem płatniczym (produkt marki wymieniany jest na coś innego), i odwrotnie – powstaje możliwość uzyskania produktu (w szerokim ... pot czy, jak kto woli, spalone kalorie (akcja marki Nike – „Bid your sweat” – gdzie na produkty marki wymieniane były pokonane w biegu kilometry). Może to ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, strategia marki, budowanie świadomości marki, marketing social media
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... marki, jako szacowanie wartości marki [Brand Value] Kontroling marki może określać wartość marki wyrażoną w pieniądzu – potrzebne jest wtedy szacowanie wartości marki. Na podstawie zmian wartości marki w czasie można ocenić skuteczność wszystkich działań wobec marki. Taki kontroling marki prowadzą wyspecjalizowane firmy. Przy badaniu wartości marki ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    09:13 15.11.2012

    ... jako strategia marki bazuje na renomie i pozytywnym nastawieniu konsumentów. Do sukcesu potrzebny jest unikalny model biznesowy. Nowy koncept biznesowy i nowa strategia marki Przykład rozszerzania marki prezentuje Grupa Jeronimo Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka
  • Strategie marketingowe: zawężanie marki

    Strategie marketingowe: zawężanie marki

    13:53 18.09.2012

    ... skoncentrować swoje zasoby na walce na podstawowym dla siebie rynku farmaceutyków. Zawężanie marki połączone często jest z zawężaniem portfolio ofert. Zawężanie marki odpowiedzią na kryzys Strategia koncentracji i zawężanie marki jest odpowiedzią na kryzys. Strategia rozszerzania jest bardzo dobra na czas hossy. Gdy rynek rośnie, wygrywa ten ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką
  • Strategia rynkowa i Brand Extension

    Strategia rynkowa i Brand Extension

    13:44 27.04.2012

    Strategia rozszerzania marki jest strategią rynkową zakładającą wzrost skali działania firmy. Stosują je firmy, które mają silne marki. Kluczowym czynnikiem sukcesu w rozszerzania marki jest potencjał rozszerzania marki. Nie każdą markę można z sukcesem rozszerzać, nie każde rozszerzenie zakończy się sukcesem. Strategia rynkowa i Brand Extension ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, Brand Extension, strategia marki

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: