-
Marki godne zaufania 2008
00:16 25.04.2008
... polscy respondenci po raz pierwszy wybrali markę Toshiba. Także po raz pierwszy marką godną zaufania w kategorii operator telefonii komórkowej została marka ERA. Każdego roku respondenci wskazują marki, którym najbardziej ufają w 20 kategoriach globalnych, które są wspólne dla wszystkich krajów europejskich objętych ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Czym jest nazwa marketingowa?
12:48 21.12.2007
... także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej sytuacji rynkowej tylko produkty markowe mają szansę na trwały ... to niebagatelna, co dobrze ilustruje fakt, że w potocznym języku słów "nazwa" i "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej ...
Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka -
Marka i wizerunek kraju 2007
00:38 16.11.2007
... trzeci rok z rzędu. W tworzeniu rankingu wzięło udział ponad 2 600 podróżników, turystów oraz ekspertów w dziedzinie turystyki i hotelarstwa z całego świata. „Silna marka kraju pomaga w ugruntowaniu jego pozycji w każdym sektorze” – mówi Rina Plapler, Dyrektor Zarządzający FutureBrand. „W tegorocznym CBI dokładnie pokazaliśmy w jaki sposób kraje ...
Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, marka dla Polski -
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
... ją uczuciem i w momencie, kiedy uczucie to zaniknie, zniknie z nim również marka. Marka jest coraz bardziej uczłowieczana, posiada swój system wartości, osobowość, wg niektórych ... Trzeba jednak pamiętać starając się przekształcić wiązkę emocji, jaką jest marka, w trwałe miłosne uczucie, aby była ona zgodna z oferowaną korzyścią emocjonalną, systemem ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
Marki wiernych wyznawców
00:51 29.05.2007
... hasła „BA No way”, nadał zwykłej rynkowej przepychance inny, większy wymiar. Nike, mimo bycia liderem, stosuje ten sam zabieg. Jako marka wyrażająca ducha zwycięstwa, pokonywanie słabości, za wroga ma świat leniwy, ospały i pozbawiony wiary w siebie. Cały ten świat, który jest „not ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa -
Jakim markom ufają Europejczycy?
00:08 14.05.2007
... krajach), Kellogg’s (zwycięzca w kategorii płatki śniadaniowe w 9 krajach). Wybory te potwierdzają, że w kwestii zaufania do marki istotne jest dla Europejczyków czy marka ma długie tradycje i czy jest dobrze znana. Tegoroczne wyniki pokazują również kilka ciekawych zmian w dotychczasowych wyborach polskich respondentów. Po raz ...
Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand -
Marki godne zaufania 2007
13:19 24.04.2007
Europejczycy obdarzają największym zaufaniem marki, które oferują produkty wysokiej jakości. Zaledwie co trzeci Europejczyk jest zdania, że marka godna zaufania to marka szeroko reklamowana - wynika z sondażu European Trusted Brands 2007. Przypisywana sobie przez mieszkańców Starego Kontynentu uczciwość znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniach ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Marki rosną nam wszerz
13:56 26.03.2007
... o sylwetkę, a nie potrafią odmówić sobie piwa. Zgodnie z nową strategią, jedna marka zaspokaja różne potrzeby konsumentów. Proces rozszerzania marki wiąże się jednak z ryzykiem ... są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków ...
Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding -
Najbardziej wpływowe marki świata
12:48 30.01.2007
Internetowy gigant Google znów przegonił Apple w rankingu najbardziej wpływowych marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku ...
Tematy: marka, marki, najdroższe marki, ranking najsilniejszych marek -
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
11:28 12.12.2006
Reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych daje spore pole manewru tym, którzy chcą podpierać się popularnością innych. Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y - to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w internecie. Internauta, wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy, może otrzymać w ...
Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- Orange
- branża motoryzacyjna
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- rynek motoryzacyjny
- działania marketingowe
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów