eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka
  • Marki godne zaufania 2008

    Marki godne zaufania 2008

    00:16 25.04.2008

    ... polscy respondenci po raz pierwszy wybrali markę Toshiba. Także po raz pierwszy marką godną zaufania w kategorii operator telefonii komórkowej została marka ERA. Każdego roku respondenci wskazują marki, którym najbardziej ufają w 20 kategoriach globalnych, które są wspólne dla wszystkich krajów europejskich objętych ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Czym jest nazwa marketingowa?

    Czym jest nazwa marketingowa?

    12:48 21.12.2007

    ... także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej sytuacji rynkowej tylko produkty markowe mają szansę na trwały ... to niebagatelna, co dobrze ilustruje fakt, że w potocznym języku słów "nazwa" i "marka" używa się często zamiennie. Mówimy "samochód marki Mercedes", "jakiej ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa handlowa, nazwa przedsiębiorstwa, nazwa marketingowa, marka
  • Marka i wizerunek kraju 2007

    Marka i wizerunek kraju 2007

    00:38 16.11.2007

    ... trzeci rok z rzędu. W tworzeniu rankingu wzięło udział ponad 2 600 podróżników, turystów oraz ekspertów w dziedzinie turystyki i hotelarstwa z całego świata. „Silna marka kraju pomaga w ugruntowaniu jego pozycji w każdym sektorze” – mówi Rina Plapler, Dyrektor Zarządzający FutureBrand. „W tegorocznym CBI dokładnie pokazaliśmy w jaki sposób kraje ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, wizerunek państwa, międzynarodowy wizerunek Polski, marka dla Polski
  • "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    "Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach

    11:28 29.07.2007

    ... ją uczuciem i w momencie, kiedy uczucie to zaniknie, zniknie z nim również marka. Marka jest coraz bardziej uczłowieczana, posiada swój system wartości, osobowość, wg niektórych ... Trzeba jednak pamiętać starając się przekształcić wiązkę emocji, jaką jest marka, w trwałe miłosne uczucie, aby była ona zgodna z oferowaną korzyścią emocjonalną, systemem ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki
  • Marki wiernych wyznawców

    Marki wiernych wyznawców

    00:51 29.05.2007

    ... hasła „BA No way”, nadał zwykłej rynkowej przepychance inny, większy wymiar. Nike, mimo bycia liderem, stosuje ten sam zabieg. Jako marka wyrażająca ducha zwycięstwa, pokonywanie słabości, za wroga ma świat leniwy, ospały i pozbawiony wiary w siebie. Cały ten świat, który jest „not ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, kreowanie marki, komunikacja marketingowa
  • Jakim markom ufają Europejczycy?

    Jakim markom ufają Europejczycy?

    00:08 14.05.2007

    ... krajach), Kellogg’s (zwycięzca w kategorii płatki śniadaniowe w 9 krajach). Wybory te potwierdzają, że w kwestii zaufania do marki istotne jest dla Europejczyków czy marka ma długie tradycje i czy jest dobrze znana. Tegoroczne wyniki pokazują również kilka ciekawych zmian w dotychczasowych wyborach polskich respondentów. Po raz ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, preferencje konsumentów, marki godne zaufania, trusted brand
  • Marki godne zaufania 2007

    Marki godne zaufania 2007

    13:19 24.04.2007

    Europejczycy obdarzają największym zaufaniem marki, które oferują produkty wysokiej jakości. Zaledwie co trzeci Europejczyk jest zdania, że marka godna zaufania to marka szeroko reklamowana - wynika z sondażu European Trusted Brands 2007. Przypisywana sobie przez mieszkańców Starego Kontynentu uczciwość znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniach ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Marki rosną nam wszerz

    Marki rosną nam wszerz

    13:56 26.03.2007

    ... o sylwetkę, a nie potrafią odmówić sobie piwa. Zgodnie z nową strategią, jedna marka zaspokaja różne potrzeby konsumentów. Proces rozszerzania marki wiąże się jednak z ryzykiem ... są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding
  • Najbardziej wpływowe marki świata

    Najbardziej wpływowe marki świata

    12:48 30.01.2007

    Internetowy gigant Google znów przegonił Apple w rankingu najbardziej wpływowych marek świata. W pierwszej piątce znalazły się także Wikipedia oraz YouTube. Coroczne badanie przeprowadzane przez magazyn internetowy brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, najdroższe marki, ranking najsilniejszych marek
  • Nazwy handlowe w wyszukiwarkach

    Nazwy handlowe w wyszukiwarkach

    11:28 12.12.2006

    Reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych daje spore pole manewru tym, którzy chcą podpierać się popularnością innych. Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y - to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w internecie. Internauta, wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy, może otrzymać w ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: