eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • 10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10:20 06.08.2015

    ... się także do marnowania ogromnego potencjału automatycznych kampanii e-mail marketingowych – ważne jest, aby wprowadzić testy na każdym etapie zautomatyzowanych procesów i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. 8. Wyizolowane działania w pojedynczych kanałach komunikacji E-mail marketing lub inne sektory marketingu są planowane i realizowane osobno ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta

    00:40 08.07.2015

    ... oferował. Celem takiego zabiegu jest przekonanie odbiorcy o słuszności zakupu lub skorzystania z usługi. To bardzo opłacalna operacja. Dlaczego? Bowiem, wszystkie kampanie e-mail są wyceniane w oparciu o model wydajności, a firmy płacą tylko w przypadku udanego kontaktu. To nikłe ryzyko kosztów w zarządzaniu. Obecne porównania klasycznych, masowo ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    ... całego procesu zakupowego konsumentów - od zapoznania się z marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się ... WIĘCEJ

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation

    09:43 23.04.2015

    ... stałymi klientami za pośrednictwem Marketing Automation umożliwia podejście zgodne z ich statusem i zainteresowaniami. Oznacza to, że do stałych klientów nie są wysyłane ogólne informacje ofertowe, ale raczej te, stworzone na podstawie indywidualnej historii zakupów i ostatnich transakcji. Automatyczne wiadomości e-mail, SMS, itp., mogą być ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Intelligence, marketing Automation, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?

    Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?

    00:41 16.04.2015

    ... maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama behawioralna, e-mail marketing, spam, marketing internetowy
  • E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    10:07 24.03.2015

    ... Jednym z najczęstszych błędów e-mail marketerów jest wysyłanie zbiorowych rekomendacji, dostępnych dla wszystkich klientów e-sklepów. W efekcie, wiadomość e-mail nie tylko ... swoich potrzeb treść (BlueHornet, 2013 Consumer Views od Email Marketing). Z konsumenckiego punktu widzenia, rekomendacje dostarczają interesujących propozycji, ułatwiają proces ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-maile, e-maile z rekomendacjami, newsletter
  • E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    12:15 16.03.2015

    ... lub organizacja zajmująca się ochroną praw przedsiębiorców – tłumaczy Konrad Gałaj-Emiliańczyk, prawnik i ekspert ds. danych osobowych w ODO 24. Jak więc prowadzić e-mail marketing, aby był zgodny z obowiązującymi przepisami? Konstrukcja informacji handlowej Opracowując wzór informacji handlowej, należy zadbać o to, aby zawierała ona wszystkie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w chmurze

    E-mail marketing w chmurze

    14:24 05.03.2015

    ... samych kategoriach mogą zostać zebrane w pakiet, który jest następnie targetowany według tych samych pól zainteresowań. Wielokanałowość Oparty na chmurze e-mail marketing pozwala automatycznie rozsyłać zindywidualizowane "trigger mails", gdyż bierze on pod uwagę wszystkie okoliczności i zainteresowania każdego indywidualnego odbiorcy. Co więcej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, cloud computing, mailing, działania marketingowe
  • Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu

    Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu

    14:31 18.02.2015

    ... przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 marketerów. Odpowiedzi formułowane przez respondentów wyraźnie wskazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, marketing mobilny, e-mail marketing, działania marketingowe
  • Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.

    00:45 05.02.2015

    ... , które dobrze prezentują się zarówno na większych, jak i mniejszych ekranach – zdradza Kaźmierczak. Content marketing – metodą małych kroków Pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się skądinąd prosty mechanizm: content marketing („marketing treści”) oznacza proces docierania do klienta poprzez dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: