eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    ... niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów. Dobrym fundamentem dla nawiązania relacji jest e-mail już po pierwszym zakupie z prostym, ale wiele znaczącym podziękowaniem. Nowy klient poczuje, że nie jest tylko źródłem zarobku, ale partnerem ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • 5 sposobów na skuteczny e-marketing

    5 sposobów na skuteczny e-marketing

    10:53 09.02.2016

    ... Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować ... dotrzeć i trafnie zaadresować ofertę poprzez odpowiednie kanały. Tzw. content marketing staje się jednym z najważniejszych narzędzi w e-handlu. To dlatego, że formy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, e-mail marketing, reklama, skuteczna reklama
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    13:36 14.01.2016

    ... e-mail marketingu musi spełniać określone wymogi. Podstawowe funkcje to jednak nie wszystko. Nowy rok niesie ze sobą wiele nowych trendów w marketingu, a marketerzy już teraz upewniają się, które narzędzia będą im w stanie skutecznie sprostać. Do czego tak naprawdę potrzebujesz e-mail marketingu? E-mail marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter

    Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter

    00:15 02.01.2016

    ... A/B – czyli porównując różne warianty wiadomości. Należy przyglądać się wynikom działań e-mail marketingowych. Korzystając z kompleksowych rozwiązań dedykowanych dla tego typu aktywności możemy zmierzyć ... klika w wiadomość, żeby wejść na stronę e-sklepu i zrobić zakupy. Dlatego właśnie e-mail marketing odgrywa ważną role w budowaniu świadomości ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, newsletter, jak zrobić newsletter, mailing reklamowy
  • 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    09:11 27.12.2015

    ... dłuższej perspektywie czasu. Podsumowując, e-mail marketing pozbędzie się w końcu ostatnich barier – w kolejnym roku stanie się integralną częścią innych działań i obszarów marketingowych. Nabierze również jeszcze większego znaczenia jako istotny, inteligentny i sprawny sposób komunikowania się z odbiorcami. René Kulka, Email Marketing Evangelist WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, trendy 2016, omnichannel, komunikacja z klientami
  • Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    10:38 24.11.2015

    12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    13:01 23.11.2015

    ... ? Ze względu na ustawienia zabezpieczeń wykorzystywane przez dostawców poczty elektronicznej, powszechnie stosowany Flash nie jest odpowiednim rozwiązaniem dla wideo w wiadomościach e-mail. Aplikacje Flash są bowiem blokowane przez większość programów pocztowych. Istnieje jednak co najmniej kilka innych sposobów włączenia "ruchomych obrazów" do ... WIĘCEJ

    Tematy: video mail, mailing, e-maile, e-mailing
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    09:56 10.11.2015

    ... e-maile pozostają niezmienne. Nieważne jakim urządzeniem dysponuje klient, czy jest to komputer, smartfon, tablet czy SmartWatch – e-mail jest wiernym kompanem wszystkich tych urządzeń. 4. E-mail wciąż efektywny i opłacalny W oparciu o historię korzystania z internetu poszczególnych użytkowników, e-mailing pozostaje najlepszym narzędziem by dotrzeć ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe
  • E-mail marketing w Polsce 2015

    E-mail marketing w Polsce 2015

    10:42 05.11.2015

    ... e-mail marketing. Autorzy badania pytali m.in., w jaki sposób wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właścicieli firm. Pytano również, jak te same działania postrzegają prywatni użytkownicy poczty e-mail Jakie są ich preferencje w kontekście użytkowania poczty elektronicznej? Czy e-mail marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: dbaj o swoją bazę

    E-mail marketing: dbaj o swoją bazę

    09:45 01.09.2015

    ... do podstawy naszego e-mail marketingu, spójrzmy czy w ogóle warto. W dobie mediów społecznościowych często zapomina się bowiem, że e-mail marketing to wciąż bezsprzecznie najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji w internecie. Według Nielsen Norman Group, 90% użytkowników wybiera newsletter za pomocą e-mail, a tylko 10% informację ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing

poprzednia  

1 2 3 4 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: